خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/11/20 - 11:54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
رئیس فراکسیون احزاب مجلس:

اختلاف سلیقه سیاسی مانع حضور جریانات مختلف در راهپیمایی عظیم 22 بهمن نمی‌شود

رئیس فراکسیون احزاب مجلس معتقد است خون شهدا، تضمین زنده ماندن جریان انقلاب اسلامی است که مردم به پاس خون شهدای خود در راهپیمایی 22 بهمن حضور خواهند یافت.

مهدی شیخ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به حضور همه جانبه و هرساله ملت ایران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، گفت: جریان انقلاب اسلامی جریانی بود که از بطن مردم عزیزمان بلند شد و تا پیش از آن تاریخ به خود ندیده بود که ملتی این چنین پای انقلاب خود بایستد.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس یادآور شد: رژیم پهلوی نتوانسته بود خواسته های مردم متدین ایران را تأمین کند و با ظلم و ستم با آنها رفتار می کرد در حالی که قرائت امام(ره) از اسلام مانند قرائت مردم بود؛ ایشان مردم را می دیدند و با ظلم مبارزه می کردند.



وی افزود: از این رو آنهایی که دل در گرو دین، آزادیخواهی و پیشرفت و توسعه کشور دارند همگی همصدا و پشتیبان این چنین نهضتی خواهند بود.



 



بیشتر بخوانید:





 



نایب رئیس فراکسیون روحانیت مجلس دهم با بیان اینکه در سال های گذشته مشکلات زیادی داشته ایم اما مردم به خاطر اعتقاد به جریان انقلاب اسلامی همواره در صحنه ها حضور داشته اند، اظهار کرد: جریان انقلاب ما جریان زنده ای بوده و تضمین زنده بودن آن نیز، خون هایی است که از پیش از انقلاب، در دوران انقلاب، جنگ تحمیلی، دفاع از حرم بابت حفظ این جریان ریخته شده است که آخرین آن خون سردار شهید و سیدالشهدای مدافعان حرم، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی بود.



رئیس فراکسیون احزاب مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ملت ایران با وحدت و یکصدا و علیرغم اختلاف سلایق های سیاسی در این مراسم ها شرکت کرده اند چرا که سردار سلیمانی یکی از مظاهر افرادی بود که به واقع جریان انقلاب اسلامی را درک کرده بود و خود را برای حفاظت از انقلاب و امنیت مردم فدا کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 295265
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار