خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1395/06/24 - 12:50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
میرزاده:

اجرای طرح تعطیلی مدارس در سال‌های گذشته موجب کاهش آلودگی هوا نشده است

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به اینکه به اندازه کافی تعطیلی ایام مختلف در کشور وجود دارد، اجرای طرح تعطیلی مدارس را موجب کاهش کیفیت مسائل آموزشی دانست.

سیدحمایت میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در واکنش به موضوع مطرح شده مبنی بر بررسی طرح تعطیلی دو هفته‌ای مدارس تهران در فصل پاییز توسط کارگروه آلودگی هوای پایتخت، گفت: به اندازه کافی تعطیلی ایام مختلف در کشور وجود دارد و درنظر گرفتن تعطیلی‌های بیشتر برای دانش آموزان کاهش کیفیت مسائل آموزشی را در پی خواهد داشت.



نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اینکه هیچ تحقیقاتی نشان نمی‌دهد اجرای طرح تعطیلی مدارس در سال‌های گذشته نیز موجب کاهش آلودگی هوا شده است، اظهارکرد: در این میان باید اذعان کرد که تعطیلی مدارس در برخی اوقات باعث نشده دانش آموزان از منزل بیرون نروند و مجددا شاهد رفت و آمد خانواده‌ها در شهر بوده ایم.



وی با بیان اینکه باید آثار اجرای طرح تعطیلی دو هفته‌ای مدارس تهران در فصل پاییز توسط کارشناسان و پژوهشگران بررسی شود، ادامه داد: چنین موضوعی باید پس از انجام مراحل اولیه در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی نیز مطرح شود.



این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: عموما بعد از اتمام تعطیلات مجلس، نمایندگان نسبت به بررسی اخبار مربوط به کمیسیون متبوع خودشان اقدام می کنند؛ از این رو درباره پیشنهاد تعطیلی دو هفته‌ای مدارس تهران در فصل پاییز نیز در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بحث خواهد شد.



سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مسئولان و دستگاه‌ها باید به دنبال راهکارهای اساسی به منظور کاهش آلودگی هوا باشند نه اینکه صرفا به موضوع تعطیلی مدارس بپردازند.



به گزارش خبرگزاری خانه ملت، معاون پایش و نظارت اداره کل محیط زیست استان تهران از بررسی پبشنهادی برای اجرای تعطیلی دو هفته‌ای مدارس به دلیل آلودگی‌ هوا در پاییز توسط کارگروه آلودگی هوا در پایتخت خبر داده است./



پایان پیام


  • کد خبر : 176166
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار