خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/08/20 - 15:36
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
نماینده مردم سلماس در مجلس:

اتحاد و همدلی جهان اسلام امنیت را برای کشورهای منطقه به ارمغان می آورد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد که با اتحاد و همدلی جهان اسلام می توان بسیاری از مشکلات را پشت سر گذاشت و امنیت را در کشورهای منطقه ایجاد کرد.

شهروز برزگر کلشانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت ضمن تبریک هفته وحدت به تمامی آزادیخواهان و مسلمین جهان گفت: هفته وحدت که توسط امام راحل به صورت هوشمندانه نامگذاری شد برای بحث کنار هم بودن مسلمانان بهترین فرصت است.



حاصل گرایش به  اسلام آمریکایی، داعش، طالبان و تفکرهای افراطی است



عضو فراکسیون مرزنشینان در مجلس با اشاره به اهمیت معنای آیه  «و اعْتصموا بحبْل الله جمیعاً و لا تفرّقوا» افزود: این آیه نشان می دهد که مسلمانان با هوشیاری کامل حول محور پیامبر اعظم(ص) آموزه‌های قرآن باشند؛ در آموزه‌های خودشان اسلام آمریکایی و اسلام انگلیسی را راه ندهند.



نماینده مردم سلماس در مجلس  ادامه داد: حاصل گرایش به  اسلام آمریکایی؛ داعش،طالبان و تکفیری ها و تفکرهای افراطی است و تمام ذهن های آزاده که در راه راستین دین اسلام قدم بر می‌دارند، روحیه و ذهنشان  و طرز فکرشان را خدشه‌دار می‌کند.



برزگر با بیان اینکه هفته وحدت بهترین فرصت برای این است که از زیبایی ها و فرهنگ غنی اسلامی جهان اسلام استفاده کرد، مطرح کرد: هفته وحدت فرصتی است که از جذابیت هایی که آموزه های دینی اسلام در اختیار بشریت قرار داده به نمایش گذاشته شود و در کنار هم بودن،وحدت ، همدلی مسلمین را می شود به دنیا نشان داد.



بیشتر بخوانید:





 



هدف شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی دامن زدن به آتش اختلافات است



این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه  با توجه به فرموده مقام معظم رهبری، ما در ایران شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی داریم که  هدفشان  به جان هم انداختن مسلمانان و دامن زدن به آتش اختلافات است، مطرح کرد: با وحدت و همدلی تمام دشمنی های آمریکا ،انگلیس و صهیونیسم جهانی همینطور کشورهایی که به فکر غارت‌ و چپاول ثروت های خدادادی کشورهای اسلامی هستند را می‌شود خنثی کرد.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با اتحاد و همدلی جهان اسلام می شود بسیاری از مشکلات را پشت سر گذاشت و امنیت را در کشورهای منطقه ایجاد کرد، با همدلی تمام توطئه‌های دشمنان و توطئه های اساسی شیاطینی را که دستور از نظام استکبار سرمایه داری می گیرند را می‌شود خنثی کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 290968
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار