خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/11/20 - 12:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عضو کمیسیون سیاست خارجی مجلس:

ائتلاف اسرائیلی_آمریکایی بهای سنگینی برای طرح معامله قرن پرداخت خواهد کرد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد ائتلاف اسرائیلی – آمریکایی بهای سنگینی برای اجرای طرح معامله قرن پرداخت خواهد کرد.

مسعود گودرزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره آغاز به کار کمیته مشترک تل آویو و واشنگتن برای الحاق کرانه باختری به اراضی تحت اشغال رژیم صهیونیستی، گفت: بدون شک طبق فرمایش رهبر انقلاب معامله قرن قبل از مردن ریییس جمهور آمریکا از بین خواهد رفت.



نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هدف طرح ننگین معامله قرن نابودی ملت فلسطین است، اظهار کرد: ائتلاف اسرائیلی – آمریکایی تصور می کند می تواند با چنین طرحی از بازگشت آوارگان فلسطینی به شهر و کشورشان جلوگیری کند.



وی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی از جمله اصلی‌ترین عوامل ناامنی و تنش در منطقه بشمار می رود، ادامه داد: قطعا نتانیاهو و ترامپ بهای سنگین بابت این اقدام غیرانسانی پرداخت خواهند کرد.



این نماینده مردم در مجلس دهم با یادآوری اینکه گروه های مقاومت در خصوص پیامدهای الحاق کرانه باختری به اراضی تحت اشغال رژیم صهیونیستی هشدار داده اند، تصریح کرد: بر این اساس مشاهده می شود تحرکات گروه های مقاومت در پاسخ به حملات نظامی رژیم صهیونیستی افزایش یافته است.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طرح معامله قرن تمامی قطعنامه‌های بین‌المللی را نقش کرده از این رو به هیچ عنوان به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.



به گزارش  خبرگزاری خانه ملت ، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از آغاز به کار کمیته مشترک تل آویو و واشنگتن برای الحاق کرانه باختری به اراضی تحت اشغال این رژیم خبر داد./



پایان پیام

  • کد خبر : 295270
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار