خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/09/12 - 17:22
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی

آنفولانزا؛ مدارس کهگیلویه‌ و بویراحمد را تعطیل کرد

فردا مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور پیشگیری از شیوع بیماری آنفولانزا در مقطع دوره ابتدایی و پیش‌دبستانی تعطیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در حالی بیماری آنفولانزا این روزها خبرساز شده که این بیماری خطرناک فقط در استان کهگیلویه و بویراحمد منجر به مرگ 4 بیمار شده است.



همچنین بر اساس اعلام سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد حدود ۲۳۰۰ نفر نیز به بیماری آنفولانزا مبتلا شده‌اند.



غلام محمد زارعی  نیز در این باره در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به تعطیلی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد در روز چهارشنبه برای جلوگیری از شیوع بیماری آنفولانزا، عنوان کرد: این تصمیم با هدف پیشگیری از شیوع بیماری و گسترش آن میان دانش‌آموزان شهری و روستایی گرفته شده است.



نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این تصمیم از جانب مراجع ذی صلاح اتخاذ شده است، افزود: متأسفانه به جز تعطیلی مدارس، هیچ اقدام ویژه دیگری در استان برای مهار این بیماری خطرناک صورت نگرفته است.



وی خواستار اعزام تیم پزشکی و اعلام هشدارهای لازم به مردم شد و گفت: مردم نیز در چنین شرایطی باید مراقبت‌های لازم را داشته باشند و به توصیه‌‎های پزشکی عمل کنند تا این بیماری بیش از این شیوع پیدا نکند./



پایان پیام

  • کد خبر : 292012
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار