خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/11/01 - 15:51
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی:

آمریکا چاره‌ای جز ترک منطقه ندارد

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: با وجود اینکه نیروهای نظامی و ناوهای آمریکا در منطقه هستند اما این کشور چاره‌ای جز ترک منطقه ندارد.

اسدالله قره‌خانی آلوستانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص خروج آمریکا از منطقه، اظهار داشت: یکی از آرمان‌های اصلی سردار سلیمانی این بود که آمریکا از منطقه اخراج شود و خاورمیانه را ترک کند.



عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: عامل تمام فتنه‌ها، درگیری‌ها و اختلاف افکنی‌هایی که در منطقه شاهد هستیم، آمریکا بوده و عامل اصلی تمام ناآرامی‌های خاورمیانه شیطان بزرگ است.



وی با اشاره به کارنامه درخشان سردار سلیمانی برای مبارزه با تروریست‌ها، افزود: سردار سلیمانی در زمان حیات مبارک خویش، اقدامات مهمی را در راستای مقابله با داعش انجام دادند.



قره‌خانی با بیان اینکه آمریکایی‌ها داعش و النصره را به وجود آوردند تا به اهدافشان برسند و ماندنشان در منطقه را توجیه کنند زیرا با وجود این گروه‌های تروریستی است که آمریکا می‌تواند خود را منجی مردم منطقه نشان دهد، ادامه داد: سردار سلیمانی همه گروه‌های تروریستی را شکست داد و نابود کرد، به همین جهت، دشمنان امنیت منطقه که همان به وجود آورندگان داعش و النصره بودند را ناکام گذاشت و آن‌ها به ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی دست زدند.



نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا در منطقه خاورمیانه باقی مانده بود اما خون پربرکت سردار سلیمانی سبب می‌شود تا شیطان بزرگ از منطقه خارج شود زیرا دیگر جرات باقی ماندن ندارد.



وی افزود: با وجود اینکه نیروهای نظامی و ناوهای آمریکا در منطقه هستند اما این کشور چاره‌ای جز ترک منطقه ندارد.



عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مصادیق انتقام شهادت سردار سلیمانی رفتن آمریکا از منطقه است و این راهبرد مهم ایران است، بقیه کشورها نیز چنین راهبردی دارند زیرا جهان دیگر تاب حضور آمریکا در خاورمیانه را ندارد و همه کشورهای منطقه نیز باید موضع خود را به صورت و شفاف در این قضیه بیان کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 294493
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار