خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/11/29 - 12:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
نقوی حسینی تاکید کرد:

آمریکا برای منزوی کردن ایران هم در ورشو شکست خورد و هم در نشست مونیخ

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:رفتار آمریکایی‌ها با این ادبیات تجاوزگرانه و یاغی گری علیه نظام بین الملل ،علیه کشورهای عضو سازمان ملل متحد و دخالت در امور داخلی کشورها آب در هاون کوبیدن است.

سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  به نشست ورشو و تکرار صحبت های مقامات آمریکایی در نشست مونیخ گفت:نشست ورشو نشست خیلی مضحکی شد؛اولاً بسیاری از کشورهای اروپایی در آن شرکت نکردند و آنها هم که شرکت کردند،فقط درحد گرفتن عکس یادگاری بود حضور پیدا کردند.



وی افزود:علیرغم این همه سرمایه گذاری و تلاش آمریکایی ها که حتی با پشتوانه عملیات های تروریستی در ایران؛ این نمایش را پشتیبانی کردند به طوری که تعدادی از رزمندگان ما را به شهادت رساندند و بعد از آن به خاطر این موفقیت رقص و پایکوبی کردند؛ اما این همایش واقعاً یک همایش شکست خورده شد،چرا که نتوانستند حتی یک بیانیه به درستی صادر کند.



بیشتر بخوانید:





عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تاکید کرد:رفتار آمریکایی‌ها با این ادبیات تجاوزگرانه و یاغی گری علیه نظام بین الملل،علیه کشورهای عضو سازمان ملل متحد و دخالت در امور داخلی این کشورها آب در هاون کوبیدن است.



نقوی حسینی ادامه داد:آمریکایی ها وقتی آنجا نتوانستند نتیجه بگیرند؛آمدند در نشست امنیتی مونیخ و همان مواضع و همان صحبت ها ،اظهارنظرها را در مونیخ انجام دادند.



نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر سخنرانی وزیر خارجه کشورمان در این اجلاس مطرح کرد: هیئت دیپلماتیک کشورمان قطعاً جواب دندان شکنی داد و پاسخ آنها را به خوبی داد.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا برای منزوی کردن ایران هم در ورشو شکست خورد و هم در مونیخ،مطرح کرد:آمریکاییها تلاش کردند،نشست مونیخ را به سمت اهدافی که در لهستان به آن دست پیدا نکردند،ببرند،قطعاً این موضع گیری ها از سوی آمریکا در مونیخ مورد استقبال قرار نگرفت همانطور که در ورشو مورد استقبال قرار نگرفت. /



پایان پیام

  • کد خبر : 274273
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار