خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/08/06 - 12:06
  • زمان مطالعه : 5 دقیقه
سرویس : اقتصادی
/ اینستاملت /

اراده مجلس برای حذف معافیت های مالیاتی غیرضروری / پیش‌بینی برداشت بیش از 350 تن زعفران در خراسان رضوی

اینستا ملت، بازتاب فعالیت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شبکه اجتماعی اینستاگرام است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛ نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ارتباط بی واسطه و مستمر با مردم، به انعکاس اقدامات، فعالیت ها، مواضع و دیدگاه های خود در شبکه های اجتماعی می پردازند.



اسدالله عباسی سخنگوی هیات رئیسه مجلس، از اراده مجلس برای حذف معافیت های مالیاتی غیرضرور خبر داده است.



وزیر سابق کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت :در مجلس نهم در زمینه برجام یک خطا انجام شد. در این مجلس روی موضوع برجام دقت نشد و تنها با چشمک و ایما و اشاره قضیه سر هم آمد، حتی این مسئله باعث شد که ما از فرآیند رشد و توسعه عقب بمانیم.

گروه اقتصاد کلان بازارنیوز : اسدالله عباسی، وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سخنگوی هیات رئیسه مجلس در گفت و گویی تفصیلی با خبرگزاری میزان به نکات مهمی در مورد شرایط اقتصادی کشور اشاره کرده است، که خلاصه آن را ملاحظه می کنید : *دود ناکارآمدی تیم اقتصادی دولت، به چشم مجلس رفت *تیم اقتصادی دولت توان مدیریت اقتصادی را نداشتند که این مسئله در موضوع نوسانات ارز، مهارنرخ تورم، مسئله بیکاری و اشتغال مشهود بود. همه این موارد باعث شد که مجلس دهم تحت شعاع عملکرد این مسئولین قرار گیرد و مردم مجلس دهم را همین طور ببینند، یعنی یک میانگینی از عملکرد دولت و مجلس بگیرند و تقسیم بر دو کنند. این امر باعث شد که این نگاه راجع به مجلس باشد، اما واقعیت چیز دیگری بود. *با چشمک، سر و ته برجام را هم آوردند *در مجلس نهم در زمینه برجام یک خطا انجام شد. در این مجلس روی موضوع برجام دقت نشد و تنها با چشمک و ایما و اشاره قضیه سر هم آمد، حتی این مسئله باعث شد که ما از فرآیند رشد و توسعه عقب بمانیم. *مجلس دهم در رابطه با FATF و CFT عاقلانه برخورد کرد *مجلس دهم در رابطه با موضوعاتی اعم از «اف ای تی اف» و «سی اف تی» عاقلانه‌تر برخورد کرد و شتاب زده عمل نکرد. البته این مسئله در شروع کار مقداری احساسی پیش می‌رفت، اما بعد این مسئله در کمیسیون‌های تخصصی مورد بررسی قرار گرفت تا مجلس دقت بیشتری در بررسی این موضوع از خود نشان دهد؛ یعنی به نوعی دقت را فدای سرعت نکرد که نهایتا شاهد این بودیم که این مسئله به سرانجامی نرسید، چون این موضوع یک توطئه از ناحیه دشمن بود و دشمن می‌کوشید ضربات مهلک تری را به اقتصاد کشور وارد کند. *بی ثباتی قیمتها ربطی به تحریم ندارد *در حال حاضر قیمت‌ها هیچ ثباتی نداشته و هر روز قیمت‌ها با روز دیگر متفاوت است. حتی در موضوع کالا‌های اساسی که باید گفت تحت کنترل دولت قرار دارد هیچ ثباتی ملاحظه نمی‌شود. امسال تولیدات کشاورزی ناپایدار بوده است و تولید کنندگان کشاورزی امسال آسیب‌های جبران‌ناپذیری دیده‌اند البته باید دانست که بی ثباتی قیمت‌ها ربطی به تحریم ندارد و نتیجه ناکارآمدی مدیران اجرایی و عدم پاسخگویی آنها به مجلس است. *دولت به فکر معیشت مردم نیست.













سیده حمیده زر آبادی ایام سوگواری ماه صفر را تسلیت گفته است.













مصطفی کواکبیان از حضور در جمع مسئولان روابط عمومی نهادها و دستگاه های اجرایی شهرستان تهران خبر داده است.













رمضانعلی سبحانی فر  مطلب زیر را به اشتراکگذاشته است.



سبحانی‌فر در گفت‌وگو‌ با فارس: 🔻پیش‌بینی برداشت بیش از 350 تن زعفران در خراسان رضوی ✅ سخنگوی فراکسیون زعفران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زعفران محصول انحصاری برای ایران بوده و عمدتا در خراسان کشت می‌شود، گفت: در سال جاری پیش‌بینی می‌شود بیش از 350 تن زعفران در خراسان رضوی داشته باشیم.

🔻علی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار با با تاکید بر ضرورت قیمت‌گذاری این محصول متناسب با تلاش کشاورزان، اظهار کرد: متأسفانه برخی از دلالان و واسطه‌گران زعفران را در فصل برداشت به نازل‌ترین قیمت می‌رسانند، بنابراین، از وزیر جهاد کشاورزی می‌خواهیم با خرید حمایتی یا بسته حمایتی نگذارد این طلای قرمز به دست واسطه‌گران به یغما برود.

🔺وی اضافه کرد: متأسفانه برخی از کشورها از این محصول برداشت‌های نادرست می‌کنند و محصولات بی‌کیفیت و نامطلوبی را ارائه می‌دهند.

🔺سبحانی‌فر متذکر شد: با توجه به اینکه فصل برداشت نزدیک است، بنابراین باید هرچه سریع‌تر خریدهای حمایتی و تضمینی انجام  شود، با این اقدام دست دلالان و واسطه‌گران کوتاه می‌شود













محمدرضا رضایی کوچی و احمد امیرآبادی فراهانی و عباس گودرزی ایام سوگواری ماه صفر را تسلیت گفته اند.























زهرا ساعی  نوشته است



به منظور پاسداشت هفته ورزش و تندرستی برنامه ای این هفته در ورزشگاه تختی تبریز با حضور بانوان غیور تبریزی برگزار شد. هفته تربیت بدنی همه ساله از بیست و ششم مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش های همگانی برگزار می شود. در این مراسم اشاره شد که رزش، بر جنبه های گوناگون فرد اثرمی گذارد. حرکات ورزشی، از یکسو قدرت و توانایی جسمانی ورزشکار را افزایش می دهد و از سوی دیگر، باعث سلامت بدن انسان می شود؛ نعمتی که به تعبیر امام علی علیه السلام از زیادی مال بهتر است. ورزش همچنین به تعادل جسم و جان آدمی می انجامد. با ورزش، انسان از روحی با نشاط برخوردار می شود و روح با نشاط، بدن را سرشار از طراوت و شادابی می سازد و البته بدن سالم هم، روح و جان را در دست یابی به مدارج کمال یاری می رساند













محمد دامادی  مطلب زیر را به اشتراک گذاشته است













سید فرید موسوی ویدئویی از مراسم عزادارى وفات پیامبر اکرم(ص) و شهادت کریم اهل بیت، امام حسن (ع) به اشتراک گذاشته است.













 

  • کد خبر : 290279
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار