خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/07 - 11:11
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : استان ها

«حدادی»از ائمه‌ جمعه شهرها و شهرستان‌های غرب استان البرز قدردانی کرد

نماینده ساوجبلاغ،نظرآباد،طالقان و چهارباغ درمجلس،بمناسبت سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب به امامت آیت‌الله طالقانی در سال ۵۸، با اهدای لوح سپاس از ائمه‌ جمعه شهرستان‌های غرب استان البرز قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت؛نشست شورای برنامه ریزی استان البرز با حضور علی حدادی برگزار شد؛این جلسه شنبه  (۶ مردادماه) با حضور علی حدادی نماینده مردم شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی و به ریاست"مجتبی عبداللهی" استاندار و با حضور سایر اعضا در سالن جلسات شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد.

 اراده ما کمک به دولت چهاردهم است

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در جمع اعضای شورای آموزش‌وپرورش استان البرز گفت: انتظار از رئیس‌جمهور آینده در حوزه آموزش‌وپرورش و آموزش عالی بالاست؛چراکه نقطه اصلی و ثقل حرکت آینده ایران است و اهمیت ویژه‌ای دارد.

حدادی با اشاره به نحوه انتخاب شورای راهبردی انتخاب وزیر آموزش‌وپرورش گفت: معیار انتخاب شورای راهبردی را چه کسانی تائید کردند آیا خود این‌ها صلاحیت لازم را دارند؟

نماینده مردم در مجلس در پایان گفت: اراده ما کمک به دولت چهاردهم است اما مبانی انقلاب اسلامی که اعتقاد و باور ماست و همچنین سند تحول آموزش‌وپرورش اهمیت ویژه‌ای دارد.

همچنین؛ علی حدادی دبیر کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای با حضور در شهرستان ساوجبلاغ،نماز عبادی سیاسی جمعه را به امامت حجت‌الاسلام‌والمسلمین مختاری امام‌جمعه این شهرستان اقامه کرد.نماینده مردم شهرستان‌های غرب استان البرز در مجلس شورای اسلامی از میز خدمت اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ در مصلی نماز این شهرستان بازدید کرد.

بمناسبت پنجم مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه در تهران پس از پیروزی انقلاب اسلامی به امامت آیت‌الله طالقانی (رضوان‌الله تعالی علیه) به‌فرمان امام خمینی (رحمه‌الله علیه) در سال ۵۸، علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی شامگاه (چهارم مردادماه) با اهدای لوح سپاس از ائمه‌  جمعه شهرها و شهرستان‌های غرب استان البرز تقدیر و قدردانی کرد.

استقبال نماینده مردم غرب البرز از قهرمان کشتی فرنگی آسیا

علی حدادی نماینده  ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ عصر چهارشنبه (۳ مردادماه) همراه به همراه جمع کثیری از قهرمانان و پهلوانان کشتی شهرستان نظرآباد از حمیدرضا کشتکار قهرمان کشتی فرنگی رقابت‌های جوانان آسیا استقبال کرد.

 این استقبال با حضور اعضای شورای اسلامی شهر نظرآباد،رئیس اداره ورزش و جوانان،پیشکسوتان، قهرمانان، پهلوانان، ورزشکاران و اهالی محترم ورزش شهرستان نظرآباد در خانه کشتی جهان‌پهلوان تختی این شهرستان برگزار شد.
در این مراسم علی حدادی نماینده مردم شهرستان‌های غرب استان البرز طی سخنانی با اشاره به اهمیت ورزش و شادابی جوانان به حمایت مسئولین شهرستان و مدیریت شهری از ورزشکاران و جوانان اشاره کرد و خواستار تحقق وعده‌های مسئولین در جهت حمایت از حمیدرضا کشتکار و قهرمانان ورزشی شد تا انگیزه آنان در مسابقات پیشرو افزایش و پرچم جمهوری اسلامی ایران در میادین مختلف ورزشی به اهتزاز درآید.

گفتنی است؛ "حمیدرضا کشتکار"ملی‌پوش نظرآبادی کشتی، به مدال طلای وزن ۹۷ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان آسیا در تایلند دست‌یافت.کشتکار در فینال این رقابت‌ها با نتیجه ۶ بر ۳ برژانوف از قزاقستان را شکست داد و بر سکوی قهرمانی ایستاد./

پایان پیام

  • کد خبر : 381080
سلماز ابراهیم زاده
خبرنگار

سلماز ابراهیم زاده

آخرین اخبار