خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/24 - 12:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
حسینی پور در تذکر شفاهی:

گچساران ثروت آفرین با بیکاری جوانان تحصیل کرده روبرو است

نماینده مردم گچساران از عدم ایجاد اشتغال در حوزه انتخابیه خود در شرایطی که این منطقه ثروت افزا است، انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  سید ناصر حسینی پور در جلسه علنی امروز (سه شنبه 24 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با گذاشتن کارتن موز روی میزش که پر از درخواست اشتغال جوانان تحصیل کرده حوزه انتخابیه بود، گفت: امروز درباره روضه اشتغال و بیکاری جوانان شهری سخن می گویم که دو کارتن موز درخواست اشتغال دارند.



نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس یازدهم ادامه داد: درخواست اشتغال جوانان شهری که 576 هزار بشکه نفت در روز تولید می کند، یک هزار و 680 میلیون مترمکعب گاز، 32 هزار بشکه گاز مایع، 21 هزار بشکه نفتا، یک میلیون تن اتیلن تولید می کند و از سد کوثر 547 میلیون مترمکعب آب و از سد چمشیر یک میلیارد و 350 میلیون مترمکعب آب برای کشور مهیا می کند.



وی بیان کرد: اگر آقایان به ماده 47 قانون برنامه ششم توسعه کشور عمل کرده بودند، امروز در شهری که برای کشور ثروت افزایی می کند، درخواست اشتغال برای جوانان لیسانس و فوق لیسانس نداشتیم. رفع این موضوع راهکار دارد، اما آقایان اوجی، عسگری و نشان زاده به رئیس جمهور دروغ گفته اندد. 1503 نفر در پتروشیمی غیربومی هستند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم مطرح کرد: با هزینه کرد یک روز تولید نفت گچساران می توان 20 هزار هکتار اراضی کشاورزی را فراهم کرد و اشتغال 10 هزار نفر را فراهم کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 366735
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار