خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/23 - 12:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
ایزدپناه در تذکر شفاهی:

گوش شنوایی برای تعیین تکلیف معلمان پیش دبستانی وجود ندارد

نماینده مردم ایذه در مجلس تاکید کرد: اگر تکلیف معلمان پیش دبستانی مشخص نشود، این موضوع در وزارت آموزش و پرورش به مشکلی بزرگ تبدیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  عبدالله ایزدپناه در جلسه علنی امروز (دوشنبه 23 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تسلیت برای حادثه انفجار گاز در حوزه انتخابیه و فوت خانواده 6 نفره از دستگاه های مربوطه خواست هر چه سریعتر به این موضوع رسیدگی کنند و گفت: بارها به وزارت آموزش و پرورش برای تعیین تکلیف معلمان پیش دبستانی تذکر دادم، اما گوش شنوایی نیست، این موضوع درآینده به یکی از مشکلات مهم این وزارتخانه تبدیل می شود.



نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس یازدهم افزود: برای تولید اشتغال اقداماتی در حوزه انتخابیه صورت گرفته، اما مسئولان اجرایی به جای اقدام در این زمینه، سنگ اندازی می کنند، به نظر می رسد به جای سنگ اندازی در راستای اجرای فرامین رهبر انقلاب و رئیس جمهور باید پای کار باشند.



وی بیان کرد: بازنشستگان لشگری و کشوری با سختی با 9 میلیون تومان حقوق بازنشستگی زندگی می گذرانند، باید همسان سازی حقوق آنها در دستور کار قرار گیرد، همچنین لازم است وزارت جهاد کشاورزی هر چه سریعتر در راستای فرامین رهبر انقلاب، موضوع فروش نیشکر را در دستور کار قرار دهد. وزارت جهاد کشاورزی بعد از 25 سال باید به این خواسته مردم و فرمان مقام معظم رهبری عمل کند./



پایان پیام

  • کد خبر : 366607
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار