خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/05/20 - 13:13
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : صحن
دهمرده در تذکر شفاهی:

کوچ دست جمعی مردم سیستان و بلوچستان بر اثر نبود شغل و بیکاری، بی سابقه است

نماینده مردم زابل در مجلس با اشاره به اینکه کرونا و بیماری های ناشی از ریزگردها ادامه حیات را برای مردم تقریباً غیرممکن کرده است، گفت: کوچ دست جمعی و فاجعه آمیز مردم سیستان و بلوچستان بر اثر نبود شغل و بیکاری، بی سابقه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حبیب الله دهمرده در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 20 مردادماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی گفت: اگر چه امیدی نیست اما برای ثبت در تاریخ مطالبی را عرض می کنم. ورود نیروهای نظامی و امنیتی افاغنه با تجهیزات خود به زابل موجب احساس ناامنی و دل نگرانی در مردم شدند که در تاریخ بی سابقه بوده است. آقای رحمانی فضلی؛ حقیقتاً باعث شرمندگی است، این چه وضعیتی است که در پیش گرفته اید؟



نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس یازدهم ادامه داد: بستن سد کمال خان و قطع کامل آب رودخانه هیرمند برای اولین بار در تاریخ اتفاق افتاده است. همچنین کرونا و بیماری های ناشی از ریزگردها ادامه حیات را برای مردم تقریباً غیرممکن کرده است. همچنین کوچ دست جمعی و فاجعه آمیز مردم سیستان و بلوچستان بر اثر نبود شغل و بیکاری، بی سابقه است. دولت و مجلس انقلابی به داد این مردم مظلوم برسند. مسئولان و سران قوا چه پاسخی در تاریخ و پیشگاه خداوند دارند./



پایان پیام

  • کد خبر : 324839
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار