خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/18 - 14:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
مقصودی خبر داد:

کلنگ ساخت دومین کشتارگاه طیور بروجرد به زمین زده شد

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: کلنگ زنی و آغاز ساخت دومین کشتارگاه طیور شهرستان بروجرد در راستای ایجاد اشتغال و امنیت غذایی شهرستان بروجرد به زمین زده شد.

فاطمه مقصودی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: با پیگیری های انجام شده اعتباری بالغ بر  ۱۵ میلیارد ریال برای تکمیل مراکز جامع سلامت شهرهای ونایی و روستاهای خایان و دهکرد در نظر گرفته شده است و به زودی شاهد افتتاح افتتاح این مراکز خواهیم بود.



وی افزود: اخیرا نیز دیدار و گفت و گویی با وزیر ورزش داشتم که در این نشست چند تن از ورزشکاران شهرستان هم حضور داشتند و پیرامون رفع مشکلات ورزشکاران و قهرمان حوزه انتخابیه و همچنین تامین اعتبار برای تکمیل پروژه ها و تجهیز سالن های ورزشی بحث و بررسی شد تا اقدامات لازم انجام شود که خوشبختانه آقای وزیر نیز قول مساعد برای رفع مشکلات ورزش حوزه انتخابیه داده اند.



نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: با پیگیری ها و عنایت دستگاه‌های اجرایی و همراهی نهادها و دلسوزان شهرستان و استان و به مدد سازمان دامپزشکی کل کشور شهر پروتئین در شهرستان افتتاح شد.



مقصودی بیان کرد: همچنین با حضور رئیس سازمان دامپزشکی کلنگ زنی و آغاز ساخت دومین کشتارگاه طیور شهرستان بروجرد در راستای ایجاد اشتغال و امنیت غذایی شهرستان بروجرد به زمین زده شد که جا دارد از همه دست اندرکاران این پروژه مهم تشکر کنم./



پایان پیام

  • کد خبر : 372726
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار