خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1397/03/27 - 19:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
کیخا با اشاره به سالروز تشکیل جهاد سازندگی:

کشاورزان سربازان و طلایه‌داران خط شکن در توسعه اقتصادی کشور هستند

رییس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در پیامی به مناسبت سالروز تشکیل جهاد سازندگی، کشاورزان را سربازان و طلایه‌داران خط شکن در توسعه اقتصادی کشور دانست.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، احمد علی کیخا نماینده مردم زابل و زهک طی پیامی سالروز تشکیل جهاد سازندگی در روز 27 خرداد سال 1358  را تبریک گفت.



متن پیام بدین شرح است:



 بسم الله الرحمن الرحیم



کشاورزان سربازان و طلایه‌داران خط شکن در توسعه اقتصادی کشور و در بخش تولید می‌باشند که همت و تلاش آنان امنیت و آسایش در زندگی را برای مردم به ارمغان می‌آورند.



این عزیزان به واقع حیات و استمرار زندگی هموطنان را رقم می‌زنند و تولیدات و حاصل دسترنج آنان ما را به ادامه زندگی و بقاء رهنمون می‌سازد. فعالان این بخش بی‌دغدغه و در نهایت شرافت و صداقت و با توکل به خداوند از خاک و زمین محصول و تولید را رقم ‌می‌زنند و با سعی فراوان و در زیر سایه آسمان خداوند رزق و روزی جامعه را تولید می‌کنند و زندگی و حیات را به ارمغان می‌آورند. علیرغم همه مشکلات و کاستی‌ها همواره بی ادعا و از سر خلوص به تلاش خویش ادامه می‌دهند و از دل خاک سرمایه حاصل می‌نمایند. 



ضرورت توجه مسئولان به بخش کشاورزی امری بدیهی و آشکار است و وظیفه همگان رسیدگی به مشکلات این عزیزان و حل آن می‌باشد. کشاورزی شغل انبیاء خداوند است و در دین مبین اسلام نیز بر این کار مهم و خداپسندانه بسیار تاکید شده است. کشاورزی به عنوان محور توسعه در کشور همواره باید مورد توجه برنامه‌ریزان و دست اندرکاران باشد زیرا با رونق این بخش شاهد توسعه و آبادانی در کشور خواهیم بود.



ضمن گرامیداشت این روز و تبریک به تمامی کشاورزان، دامداران، باغداران و تمامی فعالان این عرصه در کشور امیدوارم با تلاش و همت همه عزیزان شاهد رونق و شکوفائی تمامی بخش‌های کشاورزی در کشور باشیم. انشاءا... .



دکتر احمد علی کیخـا



رئیس کمیسیون کشاورزی،‌ آب و منابع طبیعی./



پایان پیام

  • کد خبر : 249447
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار