خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/11/16 - 10:48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
مافی:

چهره معروفی از سوی اصولگرایان برای قامت ریاست جمهوری معرفی نشده است/ احمدی نژاد از کانال پوپولیستی مطرح شد

عضو فراکسیون امید مجلس با اشاره به اینکه هنوز چهره معروفی از سوی اصولگرایان خودش را برای قامت ریاست جمهوری نشان نداده است، گفت: احمدی نژاد خیلی پوپولیستی مطرح شد و در حقیقت بسیاری از توده های مردم فریب خوردند.

پروانه مافی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در خصوص پیش بینی های صورت گرفته توسط برخی افراد و رسانه ها مبنی بر احتمال قدرت گرفتن مجدد جریان اصولگرایی در عرصه سیاست بعد از دولت دوازدهم، گفت: همواره انتخابات در کشورمان غیرقابل پیش بینی بوده و در روزهای آخر مشخص می شود چه کسی منتخب نهایی مردم است لذا چنین خصیصه ای شامل انتخابات 1400 نیز خواهد شد.



نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: بنابراین در این راستا رایزنی ها، نظرسنجی‌ها و حتی اظهارنظرهایی از سوی سیاسیون، احزاب و اشخاص صاحب نظر انجام می شود اما همه آنها احتمال است و نمی توان یقین داشت.



وی ادامه داد: بنابراین نمی توان گفت گروهی که نتوانسته اند مجلس و دولت را بدست بیاورند، امیدوار باشند که در دوره بعد کرسی های قدرت را تصاحب خواهند کرد.



عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در رابطه با اینکه اصولگرایان چهره جدیدی برای انتخابات آتی دارند یا خیر، تصریح کرد: هنوز چهره معروف و مشهوری که بتواند رییس جمهور شود معرفی نشده و خودش را در این قامت نشان نداده است.



مافی در خصوص اینکه آیا امکان تکرار شانسی که جریان اصولگرایان در پایان دولت اصلاحات با چهره ای مثل احمدی نژاد آورد وجود دارد یا خیر، ادامه داد: آن پدیده ویژه ای در زمان خودش بود و بعید می دانم چنین موردی تکرار شود؛ وی خیلی پوپولیستی مطرح شد و در حقیقت باید اذعان کرد که بسیاری از توده های مردم فریب خوردند.



عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین با پختگی که در این خصوص ایجاد شده و تجربیاتی که در بین جوانان وجود دارد دیگر رویکردی به جریان پوپولیستی شکل نخواهد گرفت./



پایان پیام

  • کد خبر : 230705
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار