خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/10/12 - 11:23
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
محمدیاری در دیدار با شهردار رشت مطرح کرد:

پیگیری نحوه وصول مطالبات و بدهی‌های سازمان ها و ارگان های دولتی به شهرداری رشت به صورت تهاتر

نماینده مردم طوالش و رضوانشهر و ماسال در مجلس در دیدار با شهردار رشت از پیگیری نحوه وصول مطالبات و بدهی‌های سازمانها و ارگانهای دولتی به شهرداری رشت به صورت تهاتر خبر داد.

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت، حسن محمدیاری نماینده مردم طوالش و رضوانشهر و ماسال و عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی با سید امیرحسین علوی شهردار رشت دیدار و پیرامون مهمترین موضوعات شهرداری و پیگیری تخصیص اعتبارات لازم به پروژه‌های اولویت‌دار شهر رشت به گفتگو پرداخت.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم در خصوص این نشست گفت: در این نشست با توجه به ارائه لایحه بودجه ۱۴۰۱ توسط دولت به مجلس و آغاز فصل بودجه‌ ریزی ، در مورد نحوه وصول مطالبات و بدهی‌های سازمانها و ارگانهای دولتی به شهرداری رشت به صورت تهاتر، مقرر گردید؛ پیگیری های لازم را برای الحاق مجدد این بند به لایحه بودجه ۱۴۰۱ را انجام شود تا این شهرداری سال آینده بتواند مطالبات خود از دستگاه های دولتی تهاتر نماید.



وی با اذعان به مشکلات و چالشهای مالی و اعتباری شهرداری رشت وعده داد تا در جریان بررسی لایحه بودجه کمیسیون تلفیق نسبت به تخصیص اعتبارات لازم به پروژه‌های اولویت‌دار شهرداری اقدامات و رایزنیهای لازم را انجام دهد./



پایان پیام

  • کد خبر : 334805
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار