خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/10/29 - 09:08
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
حسین پور در دیدار با شهردار اسفراین عنوان کرد:

پیگیری مشکلات خیابان نواب صفوی و راه‌اندازی تاکسی اینترنتی بنت در اسفراین

نماینده مردم اسفراین در مجلس در دیدار با شهردار اسفراین از پیگیری مشکلات خیابان نواب صفوی و راه‌اندازی تاکسی اینترنتی بنت در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،امان اله حسین پور نماینده مردم اسفراین و عضو مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با  دیدار شهردار  اسفراین دیدار و گفت وگو کرد.



براساس این گزارش؛ این نماینده مجلس در دوره یازدهم در خصوص این دیدار گفت: در این دیدار که کسبه  خیابان نواب صفوی شهر اسفراین نیز حضور داشتند، مشکلات موجود مطرح و برای حل آنها بحث و تبادل نظر صورت گرفت.



وی افزود: مشکلات مطرح شده از جمله کاهش تردد و کاهش فروش، عدم  حمل و جابجایی اجناس و وسایل به محل فروشگاه و افزایش مشکلات اجتماعی که در شب اتفاق افتاده است، بود.



حسین پور بیان کرد: همچنین در این دیدار درخصوص راه‌اندازی اولین آژانس یا تاکسی اینترنتی بنت،  در اسفراین صحبت شد که لازم است حمایت و مساعدت لازم در این خصوص صورت گیرد.



وی ضمن رایزنی و مشورت با شهردار اسفراین  در خصوص بازگشایی خیابان نواب و همچنین تاسیس تاکسی اینترنتی بنت،  تاکید کرد:  با بررسی تمام جوانب ،بهترین تصمیم ممکن اخذ شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 335927
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار