خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/03/30 - 09:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بدری عنوان کرد

پیگیری ضعف خدمات شهری و تامین روشنایی معابر محلات اردبیل

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس در بازدید از محلات اردبیل از پیگیری ضعف خدمات شهری و تامین روشنایی معابر خبر داد.

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین و عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملتبا اشاره به بازدید از محلات اردبیل گفت: در این بازدید هدف رسیدگی به مشکلات  محلات اردبیل همچنین دیدار چهره به چهره با شهروندان بود که از محله میراشرف و مسکن مهر نیز بازدید صورت گرفت.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: در این بازدید که با همراهی جمعی از مسؤولان دستگاه‌های اجرایی استان و مدیران شهرداری در مسجد عباسیه میراشرف صورت گرفت، ضمن دیدار با ساکنان این محله و مسکن مهر میراشرف و احصا مشکلات، در ارتباط با پیگیری رفع مشکلات موجود از دستگاه‌های مربوطه، قول مساعد داده شد.



وی افزود: در این بازدید مواردی همچون ضرورت تأمین امنیت پارک میراشرف با به‌کارگیری نگهبان، کمک به بهسازی مسجد محله، تعیین تکلیف فاضلاب، تأمین روشنایی معابر، لکه گیری آسفالت معابر، رفع مشکل کیفیت آب آشامیدنی، ضعف خدمات شهری به‌خصوص رفت و روب کوچه‌ها و اشتغال جوانان از جمله مهم‌ترین مطالبات ساکنین محله میراشرف عنوان شد.



بدری بیان کرد: همچنین در این دیدار همچنین مسائلی همچون عدم تکمیل دیوارکشی محوطه مسکن مهر، نیمه کاره ماندن بازارچه، مسجد و مدرسه، نبود خانه بهداشت، نبود نانوایی و ترافیک راه دسترسی به شهرک به دلیل عدم تکمیل خیابان سید صدرالدین و افت ولتاژ برق از مشکلات مهم شهرک مسکن مهر میراشرف مطرح شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 344244
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار