خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/29 - 10:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
باقرزاده تشریح کرد:

پیگیری برای افتتاح کانون فرهنگی و جاده ساحلی شهر بهنمیر/تلاش برای افتتاح پارک بانوان بابلسر و بهنمیر تا دهه فجر

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس، نحوه پیگیری برای افتتاح کانون فرهنگی و جاده ساحلی شهر بهنمیر، افتتاح پارک بانوان بابلسر و بهنمیر و تکمیل سایر پروژه‌های عمرانی حوزه انتخابیه خود را تشریح کرد.

علی اصغر باقرزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقداماتی که هفته گذشته در سرکشی به حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: ما در این مدت پیگیر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی بودیم که تعداد زیادی در حوزه انتخابیه در حال اجرا است کمااینکه افتتاح کانون فرهنگی بهنمیر و جاده ساحلی و راه دسترسی این شهر به دریا را پیگیری کردیم.



نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در خصوص نهضت آسفالت جاده‌های حوزه انتخابیه نیز تعداد 60 روستا همزمان در حال آسفالت هستند.



وی در رابطه با اقدامات انجام شده در حوزه بهداشت و درمان این منطقه، تصریح کرد: یکی از مهمترین موضوعاتی که پیگیری کردیم این بود که بتوانیم هفته آینده سی تی اسکن بیمارستان امام خمینی(ره) و درمانگاه حاج حسین بصیر را بعد از سالها انتظار مردم افتتاح کنیم. همچنین در حال پیگیری برای اتمام هر چه سریعتر اورژانس و تاسیسات بیمارستان امام خمینی(ره) هستیم.



رئیس کمیته هلال احمر کمیسیون بهداشت مجلس، خاطرنشان کرد: پیگیری تکمیل پروژه‌های نیمه تمام همچون هلال احمر و پروژه بیمارستان 280 تخت خوابی را نیز در دستورکار داشتیم.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: در این مدت ملاقات با مردمی را نیز به طور جدی در دستورکار داشتیم و در جریان مشکلاتشان قرار گرفته و در حال پیگیری برای رفع آنها هستیم.



عضو مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هفته آینده نیز تکمیل پروژه‌های عمرانی همچون پارک بانوان دو شهر بابلسر و بهنمیر را پیگیری خواهیم کرد و تمام تلاش خود را بکار می‌گیریم که این پروژه‌ها تا دهه فجر افتتاح شوند./



پایان پیام

  • کد خبر : 373356
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار