خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/11/07 - 10:40
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
حسینی بیان کرد:

پیگیری برای افتتاح و تجهیز بیمارستان ملاثانی شهرستان باوی

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس، با بیان اینکه بیمارستان ملاثانی شهرستان باوی مراحل نهایی ساخت خود را طی می‌کند افزود: ما از وزارت بهداشت خواستیم تا هر چه سریعتر وضعیت نیروی انسانی و مالکیت این بیمارستان را مشخص کند تا بتوانیم شاهد شروع به کار آن باشیم.

سید کریم حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در بیان بخشی از اقداماتی که در حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: هم‌اکنون در حال پیگیری هستیم تا روند کلنگ‌زنی و آغاز ساخت بیمارستان 64 تختخوابی شهرستان حمیدیه تسریع شود.



نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد:  یکی دیگر از اقداماتی که در حوزه بهداشت و درمان این منطقه پیگیری می‌کنیم مربوط به بیمارستان ملاثانی شهرستان باوی است که مراحل نهایی ساخت خود را طی می‌کند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، با اشاره به نحوه پیگیری برای تسریع روند اجرای احداث بیمارستان ملاثانی شهرستان باوی، یادآور شد: ما از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستیم تا هر چه سریعتر وضعیت نیروی انسانی و مالکیت بیمارستان ملاثانی شهرستان باوی را مشخص کند تا بتوانیم شاهد شروع به کار این بیمارستان و خدمات‌رسانی به همشهریان عزیزمان باشیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 375335
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار