خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/13 - 14:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
موسوی:

پروژه بهسازی و احداث محور زنجان – دندی بعد از 15 سال هنوز تکمیل نشده است

نماینده مردم ایجرود و ماهنشان در مجلس دوازهم، بابیان اینکه پروژه بهسازی و احداث محور زنجان – دندی بعد از 15 سال هنوز تکمیل نشده است در حالی‌که شهید رییسی مبلغ 350 میلیارد تومان به آن اختصاص داده بودند از وزارت راه و شهرسازی خواست تا به این موضوع ورود کند.

سید جمال موسوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با تاکید بر لزوم تکمیل جاده زنجان به دندی، گفت: پروژه بهسازی و احداث محور زنجان - دندی که از 15 سال گذشته شروع شده است با پیشرفت حدود 45 درصدی نیمه کاره رها شده است و متولی آن نیز شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور است.

نماینده مردم ایجرود و ماهنشان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: متاسفانه ما در این مسیر شاهد بروز حوادث ترافیکی بسیاری هستیم و تعداد زیادی از همشهریانمان جان خود را در آن از دست دادند اما هنوز اقدامی از سوی وزارت راه وشهرسازی و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور برای ایمن‌سازی این جاده انجام نشده است.

وی یادآور کرد: برغم اینکه بنده در صحن تذکری در این رابطه به وزیر راه و شهرسازی دادم، همچنین نشستی با معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی داشتیم اما تاکنون هیچ گونه اقدامی در جهت تحرک‌بخشی به این پروژه یا تغییر پیمانکار آن انجام نشده است.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: این پروژه در حالی نیمه‌تمام باقی مانده است که شهید رییسی در سفر به استان زنجان 350 میلیارد تومان به این پروژه اختصاص داده بودند که اگر به صورت صددرصد تخصیص یابد قطعا به بهره‌برداری خواهد رسید./

پایان پیام

  • کد خبر : 380253
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار