خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/01/01 - 18:27
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : فرهنگی
اسدی کرم:

پرهیز از دید و بازدیدها بهترین نشانه دوست داشتن عزیزانمان است

‌نماینده مردم شهربابک در مجلس با صدور پیامی، حلول سال ۱۳۹۹ را به مردم شریف شهرستان تبریک گفت و عنوان کرد: امسال «ماندن در خانه» و پرهیز از دید و بازدیدها، بهترین نشانه ی دوست داشتن عزیزانمان و تنها راه رهایی از دام ویروس کرونا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ علی اسدی کرم با صدور پیامی، ضمن تبریک حلول سال ۱۳۹۹، روزهایی پر امید و سرشار از سلامتی و موفقیت را برای مردم شریف شهرستان شهر بابک آرزو کرد. متن کامل پیام علی اسدی، به شرح زیر است:



بسم الله الرحمن الرحیم



" یا مقلّب الْقلوب و الْأبْصار یا مدبّر اللّیْل و النّهار یا محوّل الْحوْل و الْأحْوال حوّلْ حالنا إلی أحْسن الْحال



ای تغییر دهنده دلها و دیده‏‌ها؛ ای مدبّر شب و روز؛ ای گرداننده سال و حال‌ها؛ بگردان حال ما را به نیکوترین حال.



نوروز، نوید زندگی نو و بهار، لبخند شیرین خداست.



ایرانیان عزیز با رسم ایرانی- اسلامی خود، بهار طبیعت را با زمزمه ی «یا مقلب القلوب» جشن می گیرند و نوروز را بهترین فرصت برای نوشدن رخت آگاهی و نماد امید و پویایی می دانند.



نجوای « یا مقلب القلوب و الابصار» چشم و دل انسان را به نسیم مهر الهی می نوازد و شکوفه های گلرنگ امید را در باغ دل و گلشن ذهن می کارد تا عطر دلاویز آن، مشام جان را نوازش کند و جوانه های فهم و بینش در بهار وجود انسان بشکفد و گل وجود انسان، گلاب مهر و معرفت را در جام شادی و شعور به همنوعان خویش تقدیم نماید و حال دل به لطف ربّ رحمان، به «احسن الحال» دگرگون شود و کام جان، به نام نامی دوست ازلی و ابدی، شیرین و شیرین تر گردد.



دید و بازدید، نظافت و پاکی، نوعدوستی و محبت، صلح و صفا و تعاملات پررنگ اجتماعی از نشانه های درک بهار معنا در عید نوروز ایرانیان است امّا امسال، به ضرورت و برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، «ماندن در خانه» دست رد به سینه دیدوبازدیدها زده و فرصتی متفاوت برای نوعدوستی را به ما گوشزد می کند که  «ماندن در خانه» و پرهیز از دید و بازدیدها، بهترین نشانه ی دوست داشتن عزیزانمان و تنها راه رهایی از دام این ویروس است.



اینجانب، فرارسیدن سال ۱۳۹۹ را به شما مردم عزیز شهرستان شهربابک، صمیمانه تهنیت عرض می نمایم وامیدوارم خداوند متعال، سال جدید را سالی توأم با سلامت و بهروزی و سرشار از امید و شادی برای همگان، مقدّر فرماید."



"علی اسدی نماینده مردم شریف شهرستان شهربابک در مجلس شورای اسلامی "/



پایان پیام

  • کد خبر : 296207
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار