خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/03/20 - 14:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
طیار:

وزارت کشور همکاری بیشتری برای تسریع روند نوسازی منازل سیل‌زدگان گنبدکاووس داشته باشد

نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس دهم، با انتقاد از متن جوابیه وزارت کشور در مورد وضعیت مردم سیل‌زده گنبدکاووس از این وزارتخانه خواست تا در جهت تسریع روند نوسازی منازل این منطقه همکاری بیشتری داشته باشد.

قرجه طیار  در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در مورد جوابیه‌ای که وزارت کشور در واکنش به انتشار خبری از سوی وی مبنی بر اینکه بسیاری از مردم سیل‌زده هنوز در چادر زندگی می‌کنند، صادر کرده بود، گفت: در شهر گنبدکاووس حدود 70 خانوار که در پی وقوع سیل خانه‌هایشان دچار آسیب شده است، همچنان در چادر زندگی می‌کنند و این آمار نیز بر اساس بازدیدی که هفته گذشته به همراه رئیس جمعیت هلال احمر استان از این منطقه داشتیم، به دست آمده است و هر کدام از دستگاه‌های اجرایی مربوطه هم برای بررسی صحت این خبر می‌توانند از این منطقه بازدید کنند.



آب‌وهوای شرجی گنبدکاووس؛ سیل‌زدگان چادرنشین را با مشکل جدی مواجه کرده است



 نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: اغلب مردم سیل‌زده شهر گنبد کاووس از نظر دسترسی به امکانات مورد نیاز برای زندگی در مضیقه بوده که انتظار می‌رود مسئولان برای رفع مشکلات آنها تدبیری بیندیشند.



عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: آب و هوای شهر گنبدکاووس در این فصل شرجی بوده و در شرایط کنونی نیز گرمای شدید این منطقه که حدود 40 درجه است، وضعیت نامناسبی را برای مردمی که در چادر مستقر هستند، ایجاد کرده است.



این نماینده مردم در مجلس دهم، یادآور شد: انتظار داریم مسئولان مربوطه به ویژه در وزارت کشور در جهت تامین نیاز مردم این منطقه و ساماندهی آنها از طریق تسریع روند نوسازی منازلشان همکاری بیشتری داشته باشند تا مردم از این وضعیت نامطلوبی که در پی وقوع سیل برای آنها ایجاد شده است، نجات پیدا کنند./



پایان پیام

  • کد خبر : 282106
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار