خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/27 - 11:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
درخشان:

وزارت نیرو مشکل تنش آبی سرباز و دیگر شهرهای حوزه انتخابیه را برطرف کند

نماینده مردم نماینده مرم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس گفت: وزارت نیرو مشکل تنش آبی سرباز و دیگر شهرهای حوزه انتخابیه را برطرف کند.

عبدالناصر درخشان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تنش آبی حوزه انتخابیه گفت: اکثر شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه دارای تنش آب هستند و الان که در زمستان به سر می بریم دچار این مشکل اساسی هستیم و قطعا در تابستان اگر موضوع آب حل نشود با چالس اساسی روبه رو خواهیم شد.



وی افزود: مثلا شهرستان سرباز با 400 روستایی که دارد تعداد 130 روستای آن با کمبود آب مواجهه هستند در حالی که این روستاها در کنار رودخانه قرار دارند؛ متاسفانه هیچ اقدامی در رابطه با انتقال آب به این روستاها صورت نگرفته است و مجموعه وزارت نیرو باید موضوع شبکه آبرسانی این مناطق را برطرف کند تا مشکل کمبود آب آنها حل شود.



نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس بیان کرد: در دولت سیزدهم موضوع جهاد آبرسانی مطرح شد و در حوزه انتخابیه هم این اقدام صروع شد اما پیشرفت آنچنانی نداشته است و جهاد آبرسانی هم تعطیل شده است..



درخشان بیان کرد: انتظار می رود وزارت نیرو با جدیت برای حل بحران آب حوزه انتخابیه ورود و پروژه های انتقال آب به شهرستان ها را اجرایی کند تا مردم منطقه از این مشکل رها شوند./



پایان پیام

  • کد خبر : 374814
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار