خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1396/04/14 - 16:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
دهقانی فیروزآبادی:

هیچ سندی تا به امروز درباره آسیب دیدن متوسلیان و همراهانش به دست نیامده است / رژیم صهیونیستی باید در مجامع بین المللی ملزم به پاسخگویی شود

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: لازم می دانیم که وضعیت متوسلیان و همراهانش از مراجع بین المللی پیگیری شود.

کمال دهقانی فیروزآبادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به سالروز ربوده شدن احمد متوسلیان اظهار داشت: آخرین اطلاعاتی که از وضعیت احمد متوسلیان داریم این است که این دیپلمات و همراهانش توسط موساد دستگاه اطلاعاتی و امنیت اسرائیل ربوده شده است و در دست اسرائیلی ها هستند و مسئولیت این جنایت و آدم ربایی متوجه رژیم اشغالگر قدس است.



نماینده مردم تفت و میبد در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: تا کنون هیچ سندی مبنی بر اینکه اسرائیلی ها در این جنایت دست نداشته باشند منتشر نشده است.



وی گفت: از سوی دیگر هیچ سندی منتشر نشده که متوسلیان و همراهانش آسیبی دیده اند، از روز اول این جنایت، آدم ربایی بوده و زمانی که رخ داده است همه مشخصا رژیم اشغالگر قدس را مسئول ربوده شدن متوسلیان می دانند.



این نماینده مجلس تاکید کرد: از آنجایی که هیچ سندی مبنی بر اینکه اسرائیل در ربایش متوسلیان و همراهانش نقش نداشته وجود ندارد،  ما همچنان روی این موضوع پافشاری می کنیم که رژیم اشغالگر قدس مسئول طراح این آدم ربایی بوده و باید پاسخگو باشد.



عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اسرائیلی ها انکار کرده اند و مسئولیت کار را نمی پذیرند بنابراین باید همچنان از مراجع بین المللی وضعیت متوسلیان و همراهانش را پیگیری و دنبال کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 203369
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار