خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/05/22 - 10:26
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : سیاسی
جعفرزاده ایمن‌آبادی:

هواداران حقوق بشری دنیا باید فکر اساسی در مورد رفتارهای ترامپ کنند

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی می گوید شورای حقوق بشر سازمان ملل در مقابل ادعاهای بی اساس حقوق بشری آمریکا سکوت نکند و تصمیم جدی بگیرد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به سیاست های ضدونقیض آمریکا در موضوع حقوق بشری،گفت: آمریکا با تمام شعارهای دهان پرکنی که می دهد ،خود ناقض بزرگ حقوق بشر در داخل و خارج کشورش است.



آمریکا نقش تروریسم بزرگ اقتصادی را در دنیا ایفا می‌کند



نماینده مردم رشت در مجلس، با اشاره به اینکه وزارت خزانه‌داری آمریکا تحریم‌های مربوط به بخش فلزات ایران را ذیل تحریم‌های حقوق بشری قرار داده است، تاکید کرد: آمریکا نقش تروریسم بزرگ اقتصادی را در دنیا بازی می‌کند، در ایران ملاحظه بفرمایید که برای داروی بیماری های خاص  و  یا درمان برخی بیماران دچار مشکل هستیم، اسم آن را چه می شود گذاشت ؟ آیا ترامپ ناقض حقوق بشر نیست ؟



بیشتر بخوانید: 





 



این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه دولت آمریکا والدین کودکان مهاجر را به تلاش برای ورود غیرقانونی به آمریکا، نقض قوانین مهاجرتی یا ارتکاب جرم و بهانه های مختلف متهم و آنها را بازداشت می کند، مطرح کرد: در خود آمریکا ببینید کودکان مهاجرین زیر ۵ سال را از والدین به زور جدا می کند، مرزها را به زور می بندد، ارتباط بین آمریکایی ها با دنیا را به زور قطع می کند، فرمان های خلاف قانون و خلاف حقوق بشر صادر می‌کند، ایرانیان مقیم در آمریکا را محدود می کند.



وی با بیان اینکه ناقض بزرگ حقوق بشر در دنیا خود آمریکایی ها هستند، تاکید کرد: دولت ترامپ صدای گروه های حقوق بشری و مدافعان حقوق مهاجران از جمله  اتحادیه آزادی های داخلی آمریکا را هم درآورده است و این غذا آنقدر شور شده است که مدافعان حقوق بشر در خود آمریکا هم به رویه ترامپ اعتراض می کنند.



ترامپ در بیان رفتارهای ضدحقوق بشری خودش دچار لکنت شده است



جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه ترامپ ناسیونالیست صهیونیستی و یک نژادپرست است ادامه داد: البته آمریکا دیگر نباید شعارهای حقوق بشری سر دهد، ترامپ آنقدر که رفتارهای ضد حقوق بشری انجام داده است که خودش هم دچار لکنت شده است، دنیا و شورای حقوق بشر سازمان ملل در مقابل این ادعاهای بی اساس ترامپ سکوت نکند و تصمیم جدی بگیرد.



نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با اشاره به انتشار تصویری از پیکر یک مرد مهاجر و دختر خردسالش در آب های بخشی از مرز آمریکا و مکزیک که سوژه رسانه ها شد، مطرح کرد: وقتی یک کودک زیر ۵ سال را به زور مادر و پدرش جدا می کند، باید همه دنیا به این موضوع ورود کنند،هواداران حقوق بشری در دنیا باید یک فکر اساسی در مورد رفتارهای ترامپ کنند و اینکه تا کجا می‌خواهد پیش برود./

  • کد خبر : 286428
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار