خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/01/27 - 15:44
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : صحن
خدری در نطق میان دستور:

همه گروهای سیاسی باید با دولت در مقابله با کرونا همراهی کنند

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره رویکردهای متفاوت در خصوص چگونگی مواجه دستگاه‌های مسئول در مقابله با بحران کرونا، گفت: این شرایط موجب بی اعتمادی افکار عمومی به مسئولان شده لذا همراهی همه گروه ها با دولت و تبعیت از تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، عبدالحمید خدری  در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، 27 فروردین 1399) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه با اشاره به خدمات پزشکان و کادر درمانی در مقابله با کرونا، گفت: امید است نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان «جهش تولید» در حد سربرگ های اداری و تابلوهای شهری نباشد و منجر به رونق تولید از لحاظ کمی و کیفی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی باشد.



نماینده بوشهر و گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شیوع ویروس کرونا، افزود: متاسفانه رویکردهای متفاوت و متناقض در خصوص ماهیت و چگونگی مواجه دستگاه های مسئول با بحران کرونا موجب بی اعتمادی افکار عمومی که مهم ترین سرمایه اجتماعی حاکمیت است را فراهم نموده است. دیوار اعتماد مردم به اندازه کافی کوتاه شده لذا این دیوار فروریخته اعتماد مردم را باید بازسازی کرد در غیر این صورت حسرت روزهای از دست رفته را خواهیم خورد.



وی با بیان اینکه بزرگترین رسانه کشور یعنی صدا و سیما نباید مطالبی را به تصویر بکشد که نشان از مطلوبیت اوضاع و شرایط باشد، تصریح کرد: کسانی که خود را خدمت گذار و خادم ملت می دانند موضوع مهمی مانند مسئله کرونا که حیات کشور به آن وابسته است و برای حل این چالش به غیرت ملی نیاز است را نباید دستمایه تسویه حساب های شخصی و گروهی قرار دهد تا با اظهارات مختلف دولت را در مقابل این موضوع ناکارآمد جلوه دهند این گروه از افراد چنانچه ادعایی دارند باید تحت فرمایشات مقامات معظم رهبری و ستاد ملی مبارزه با کرونا با دولت همراهی کنند.



این نماینده مردم در مجلس دهم ضمن تقدیر و تشکر از کادر بهداشت و درمانی، جمعیت هلال احمر، استاندار، سپاه و نیروی انتظامی استان بوشهر برای انجام اقدامات مقابله با کرونا، گفت: دوره دهم مجلس با همه فراز و فرودها روبه اتمام است. تلاش های فراوانی در سطح ملی و حوزه انتخابیه صورت گرفت. در این مدت تلاش بسیار کردم تا وکیل با اخلاص مردم استان بوشهر باشم اگرچه نتیجه همه تلاش ها و سخنان رافع تمام کمبودهای چندساله نبود اما اقدامات صورت گرفته و مسیر توسعه به نوعی است که علی رغم شرایط اقتصادی کشور با هیچ دوره از تاریخ برای مردم استان بوشهر قابل مقایسه نبوده است.



خدری با بیان اینکه مسئله تخصیص بخشی از حق آلایندگی صنایع عسلویه به شهرستان های پارسیان، لار و لامرد اخیرا خاطر مردم بوشهر را مکدر کرده است، افزود: با توجه به اینکه هیات دولت در مکاتبات متوالی 18 و 35 درصد حق آلایندگی را به شهرستان های مذکور اختصاص دادند لذا انتظار می رود کار کارشناسی انجام شود تا حق مردم استان بوشهر نیز داده شود.



نماینده مردم بوشهر، دیلم و گناوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در ادامه از همه افرادی که در دوره دهم مجلس اعم از اعضای هیات دولت، استاندار بوشهر و فرماندهان حوزه های انتخابیه، روسای ادارات، بخشداران، شهرداران، روسا و اعضای شوراهای شهر و روستا، دهیاران و مشخصا مردم حوزه انتخابیه که در این مدت همکاری لازم را داشند، سپاسگزاری می نمایم.



عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی چند بیت شعر را یادآور شد و گفت: «ناگفته ها فزون بود از گفته های من/ وآنها نگفتنی است مگر با خدای من/ جز حرف حق کسی نشنید از زبان من/ جز راه حق نرفت و نپوید پای من/ غافل نبودم از غم مردم به هیچ حال/ در بین خلق بوده به هر روی جای من/ فریاد من برآمد چون حق ضعیف گشت/ چون حق خفیف گشت درآمد صدای من/ با آنکه صد جفا به من خسته دل رسید/ در راه عشق مملکت اینک وفای من/ جز مهر این دیار نبوده است در دلم/ جز در صلاح ملک نبوده است رای من/ آباد باد کشور آزادگان همی/ این است تا همیشه دنیا دعای من./



پایان پیام

  • کد خبر : 296799
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار