خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/02/30 - 09:21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
حسینی تشریح کرد:

نوسازی همزمان 43 مدرسه در شهرستان خدابنده و روستاهای اطراف آن

نماینده مردم خدابنده در مجلس، از اجرای پروژه عظیم نوسازی همزمان 43 مدرسه در این منطقه خبر داد که منابع مالی لازم برای آن از طریق مشارکت سازمان نوسازی مدارس و خیرین تامین شده است.

سید البرز حسینی در  گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ، در تشریح اقداماتی که برای بهبود وضعیت حوزه آموزش حوزه انتخابیه خود انجام داده است، گفت: ما برای نوسازی مدارس این منطقه به یک فرمول جدیدی در حوزه اجرا رسیدیم و در این زمینه با سازمان نوسازی و توسعه و تجهیزات مدارس کشور تفاهم نامه‌ای را امضا کردیم.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد برای نوسازی تعداد 53 مدرسه دارای 12 کلاس و کمتر که در وضعیت تخریبی قرار داشتند با مشارکت مردم وارد عمل شویم.

وی تصریح کرد: به دنبال این تصمیم 30 درصد منابع مالی لازم برای نوسازی مدارس این منطقه توسط مردم و 70 درصد منابع نیز توسط سازمان نوسازی و توسعه و تجهیزات مدارس کشور تامین شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: تعداد 43 مدرسه دارای 6 کلاس و کمتر نیز که در روستاها و شهر قیدار و 7 شهرستان دیگر این منطقه قرار داشتند به طور همزمان با همین فرمول وارد مرحله نوسازی شدند ضمن اینکه منابع لازم برای تامین سیمان مورد نیاز این پروژه نیز توسط دولت و بنیاد علوی تامین شد.

عضو مجمع نمایندگان استان زنجان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: قطعا نوسازی این تعداد مدرسه، پروژه عظیمی است که باعث بهبود وضعیت تعلیم و تربیت در این منطقه خواهد شد که جای دارد در این زمینه از سازمان نوسازی و توسعه و تجهیزات مدارس کشور و خیرین این منطقه قدردانی کنیم./

پایان پیام

  • کد خبر : 378633
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار