خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/14 - 17:02
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
شهریاری با صدور پیامی:

نهادهای بین المللی در برابر اقدام تروریستی کرمان صدای بلند عدالت‌خواهان جهان باشند

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پیامی در خصوص حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان نوشت: تروریست‌های کوردل که اذناب دشمنان اسلام و ایران هستند، پس از شکست و هزیمت در ناامن‌سازی کشور، تمام وجهه همت خود را معطوف به انتقام گرفتن کور از شهروندان مظلوم و بی دفاع ایران نموده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حسینعلی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی درباره شهادت جمعی از زائران مزار شهید سردار سلیمانی در پی حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان، پیامی صادر کرد.



متن پیام به شرح زیر است.



بسم الله الرحمن الرحیم



انالله و انا الیه راجعون



بسم رب الشهدا و الصدیقین



حادثه‌ اندوهبار و تلخ به خاک و خون کشاندن جمعی از هم وطنان عزیزمان در مسیر گلزار شهدای کرمان و در چهارمین سالروز شهادت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، به دست استکبار جهانی، قلب‌ هر انسان آزاده‌ای را متألم گرداند و بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان ملت ایران و بشریت را آشکار ساخت.



تروریست‌های کوردل که اذناب دشمنان اسلام و ایران هستند، پس از شکست و هزیمت در ناامن‌سازی کشور، تمام وجهه همت خود را معطوف به انتقام گرفتن کور از شهروندان مظلوم و بی دفاع ایران نموده اند.



ضمن محکوم نمودن این اقدام تروریستی از همه نهادهای بین المللی به ویژه سازمان‌های مردم نهاد میخواهم در راستای وظیفه انسانی و حرفه ای خود در قبال این اقدام تروریستی در کرمان سکوت نکرده و صدای بلند عدالت خواهان جهان باشند.



شهادت این عزیزان را به پیشگاه مقدس حضرت بقیة الله الاعظم (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مردم شریف ایران و خانواده‌ شهدای گرانقدر این حادثه اندوهبار تسلیت عرض نموده و ضمن تاکید بر مجازات عاملان، علو درجات آن شهیدان بزرگوار را از درگاه خداوند متعال خواستارم.



حسینعلی شهریاری



رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی



 



پایان پیام

  • کد خبر : 374043
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار