خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/01/26 - 12:32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
وحیدی:

نظرات مردم در احداث بیمارستان بجنورد مورد توجه قرار گیرد

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت مکان یابی در احداث بیمارستان، گفت:  تلاش ها برای دریافت مجوز احداث بیمارستان بجنورد از دولت قبل آغاز شد که خوشبختانه در این دولت به نتیجه رسید لذا در احداث بیمارستان به نظرات مردم توجه شود.

محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ ملت  با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه سلامت برای حوزه انتخابیه خود، گفت: تلاش ها برای دریافت مجوز احداث بیمارستان بجنورد از دولت قبل آغاز شد که خوشبختانه در این دولت به نتیجه رسید. 



نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اعتبار این بیمارستان برای بجنورد است و حتما باید در این شهر احداث شود و اعتبار جذب شده قابل برگشت نیست. 



وی در ادامه در خصوص فضای شهری و جانمایی مکان یابی بیمارستان، گفت: ساختار فضای شهری متناسب با زندگی و نیازهای مردم دیده شود، در رابطه با مخروبه بودن فضای پیشنهادی در شهربازی جای سئوال دارد که چرا فضای فوق، به حال خود رها شد که حال، دیگران به آن طمع داشته باشند؟



وحیدی یادآور شد: در انتخاب مکان برای احداث بیمارستان به نظرات مردم توجه شود و تصمیماتی که گرفته می‌شود منجر به نارضایتی نشود.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: جانمایی بیمارستان باید بر پایه نظرات کارشناسی انجام شود و پیشنهاد می‌کنم برای احداث بیمارستان، زمین بزرگ‌تری درخواست دهند تا توسعه آن در آینده امکان پذیر باشد. زمانی که بیمارستان های تامین اجتماعی و امام علی را می‌ساختند همه می‌گفتند بیمارستان را خارج از شهر ساخته اند ولی حالا ببینید چه شده، شهر توسعه می یابد./



پایان پیام

  • کد خبر : 360037
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم