خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/03/16 - 13:47
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
شاکری تشریح کرد:

نشست مجمع نمایندگان تهران با دادستان برای تعیین تکلیف وضعیت ساختمان‌های ناایمن پایتخت

عضو مجمع نمایندگان تهران در مجلس، از هماهنگی این مجمع برای برگزاری نشست با مسئولان سازمان آتش‌نشانی، مدیریت بحران و دادستانی تهران جهت تعیین تکلیف وضعیت ساختمان‌های ناایمن پایتخت خبر داد.

اقبال شاکری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در واکنش به وقوع آتش‌سوزی در یکی از ساختمان‌های ناایمن بازار تهران که طبق اعلام سخنگوی سازمان آتش‌نشانی 5 بار اخطار دریافت کرده بود، گفت: بنده به مجمع نمایندگان استان تهران پیشنهاد دادم که از مسئولان سازمان آتش‌نشانی، سازمان مدیریت بحران و دادستانی تهران جهت تعیین تکلیف وضعیت ساختمان‌های ناایمن پایتخت دعوت کنیم تا در نشستی با حضور اعضای مجمع، شهرداری و شورای شهر در این زمینه تصمیم جدی اتخاذ شود.



نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: قرار بود این نشست هفته گذشته برگزار شود اما در نهایت به سه هفته آینده موکول شد.



وی تصریح کرد: این موضوع از این جهت بسیار حائز اهمیت است که تاکنون حوادث ناگواری برای تعدادی از ساختمان‌های ناایمن تهران اتفاق افتاده است که بارها اخطار دریافت کرده بودند و هم‌اکنون این وضعیت به مرحله غیرقابل تحمل رسیده است اما ممانعت از ادامه فعالیت ساختمان‌های ناایمن نیازمند تصمیم قضایی است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: البته براساس شنیده‌ها دادستانی تهران تعدادی از ساختمان‌های ناامن تهران را که اسامی آنها را نیز منتشر کرده در مرحله اعمال قانون قرار داده بود.



عضو مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هم‌اکنون لازم است که دادستانی صددرصد به این موضوع ورود پیدا کند و به ساختمان‌هایی که اسامی آنها را اعلام کرده بود، اجازه ادامه فعالیت ندهد تا زمانی که اقدام به ایمن‌سازی کنند و این یک مطالبه عمومی از دادستانی است./



پایان پیام

  • کد خبر : 362861
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار