خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/20 - 18:18
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
حاجی پور:

نباید بخش خصوصی را از مشارکت در پروژه های عمرانی دلسرد کرد/قیر رایگان پروژه ها باید تامین شود

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رد مصوبه مجلس در خصوص توزیع قیر رایگان موجب متوقف ماندن پروژه‌‎های عمرانی می‌شود، گفت: نباید بخش خصوصی را از مشارکت در پروژه ‎های عمرانی دلسرد کرد.

رضا حاجی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از رد مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص توزیع قیر رایگان از سوی هیأت عالی نظارت، عنوان کرد: در حال حاضر در یک هزار و 400 شهر و روستا پروژه‌‎های عمرانی در حال اجرا بوده و همه این پروژه‌ها در انتظار دریافت قیر رایگان بوده که با رد مصوبه مجلس بسیاری از این پروژه‌ مسکوت خواهد ماند.



نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در یکی از شهرستان‌های حوزه انتخابیه‌ام، جاده ای به نام کلوده به ولیسده وجود دارد که در طول 2 سال اخیر در این مسیر 43 نفر بر اثر تصادفات رانندگی کشته شدند. وقتی در قانون بودجه دولت ردیفی برای آن گذاشته از بخش خصوصی درخواست کردیم تا در این پروژه به شرط تأمین قیر رایگان حضور یابد و شرکت‌هایی در این پروژه مشارکت کردند و با کمک بخش خصوصی پروژه کلید خورده است.



وی ادامه داد: در همین پروژه وقتی قیر رایگان تأمین نشود، بخش خصوصی دیگر مشارکت خود را ادامه نخواهد داد و نباید جلوی مشارکت مردم و همیاری مردم را گرفت.



حاجی پور با بیان اینکه زیرسازی بسیاری از  پروژه‌ها انجام شده و قول دادیم که قیر دولتی به این پروژه‌ها تزریق خواهد شد، گفت: انتظار ما این است که هیأت عالی نظارت ایرادات این قانون را برطرف کند و با نظارت دستگاه‌های نظارتی جلوی قاچاق گرفته شود نه اینکه به طور کلی صورت مسئله پاک شود.



عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: امروز در یک شرایط سخت اقتصادی قرار داریم و مردم به این حداقل امکانات دل خوش کردند و با رد این مصوبه مردم و بخش خصوصی دلسرد می‌شوند./



پایان پیام

  • کد خبر : 367892
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار