خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/05/09 - 13:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
جعفرزاده ایمن‌آبادی:

منتظر گام های بعدی "محمود عباس" برای احقاق حقوق فلسطینی‌ها هستیم

نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: این که اکنون ابومازن ژست سیاسی می گیرد یا پی به واقعیت‌ها برده و جبران مافات می کند؛ در هر صورت ما اصل را بر برائت می گذاریم.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری خانه ملت  با اشاره  به موضوع توقف اجرای قراردادهای امضا شده با رژیم صهیونیستی از سوی "محمود عباس" رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ،گفت: من امیدوارم که این اقدامات "محمود عباس" به معنای واقعی کلمه به برای جبران اشتباه های گذشته خود باشد و  پی به خطاهای استراتژیک و احساسی قبلی خودش برده باشد.



نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، افزود: اسرائیل دولت نامشروعی است که به هیچ عنوان قابل اعتماد نبوده، اما در دهه های گذشته اعتماد "محمود عباس" به رژیم کودک کش اسرائیل ضربه بزرگی به فلسطینی ها زده است.



بیشتر خوانید:







 



این نماینده مردم درمجلس دهم درباره اقدام ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به توقف اجرای توافقات انجام شده با رژیم صهیونیستی از جمله هماهنگی‌های امنیتی صورت گرفته با این رژیم، تاکید کرد: دولت  خودگردان فلسطین در گذشته بزرگترین مانع مقابل اعتراضات مردم علیه رژیم صهیونیستی بوده است.



"محمود عباس" گام‌های بعدی را به نحوی بردارد که بتواند الگویی برای سایرینی که در دام صهیونیست ها افتاده اند، باشد.



جعفرزاده ایمن آبادی ادامه داد: همانطور که می دانید سیدحسن نصرالله هم در واکنش به تصمیمات رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای توقف اجرای توافقنامه‌های امضا شده با رژیم صهیونیستی گفته که اسرائیل از  توقف هماهنگی امنیتی با خودش هراس دارد و این موضوع سلاحی در دست تشکیلات خودگردان است، همچنین دیگر گروه های حامی مردم فلسطین هم از این رفتار "محمود عباس" استقبال کرده اند.



عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس تاکید کرد: این که ابومازن الان ژست سیاسی می گیرد  یا پی به واقعیت‌ها برده و جبران مافات می کند؛ در هر صورت ما اصل را بر برائت می گذاریم.



نایب رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس تصریح کرد:منتظرگام های بعدی تشکیلات خودگردان در جهت احقاق حقوق مردم فلسطین هستیم و امیدواریم "محمود عباس" گام‌های بعدی را به نحوی بردارد که بتواند الگویی برای سایرینی که در دام صهیونیست ها افتاده اند، باشد ./



پایان پیام

  • کد خبر : 285840
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار