خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/01/31 - 13:36
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : اجتماعی
بیگدلی:

مقوله اقتصاد و پرهیز از جناح بازی مهمترین اولویت سال99/ از جیب خالی مردم درآمدزایی نشود

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس ارجحیت تفکرات سیاسی را بر تفکرات ملی آسیب‌زا دانست و گفت: نباید از جیب خالی مردم برای دولت درآمدزایی کرد بلکه باید تمهیدات مناسبی برای افزایش درآمد کشور اتخاذ شود.

احمد بیگدلی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه 98 سال خوبی برای مردم و کشور نبود، گفت: 98 از سیل شروع و به کرونا ختم و از سویی فشارهای زیادی از جانب آمریکا وارد و تحریم ها تشدید شد.



عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی مهمترین اولویت‌های کشور در سال 99 را مقوله اقتصاد و پرهیز از جناح بازی، حزب بازی و سیاست‌زدگی دانست و افزود: برای رفع مشکلات کشور قوای سه‌گانه باید با هم همکاری و تعامل مناسبی داشته باشند البته اختلاف سلیقه امری طبیعی است و منظور این نیست که دولت هر چه گفت مجلس تایید کند بلکه باید همسو با هم حرکت کنند و جداگانه عمل نکنند.



وی ادامه داد: این دولت تا زمانی که رای مردم و تنفیذ مقام معظم رهبری را دارد دولت جمهوری اسلامی و مجلس هم تا زمانی که رای مردم و تاییدیه شورای نگهبان را دارد مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه و تمامی نهادها و سازمان‌ها هم همین طور بنابراین همه برای این کشور تلاش می‌کنند و نباید هر کسی ساز خود را بزند.



نماینده مردم خدابنده در مجلس دهم با بیان اینکه اتحاد میان مجلس یازدهم و دولت باید در عمل باشد نه در شعار، یادآور شد: وقتی تصمیمی توسط حاکمیت گرفته می‌شود و مورد تایید اکثریت قرار می‌گیرد باید دست به دست هم دهیم و آن را به نتیجه برسانیم.



بیگدلی افزود: ما ادعا داریم که با یک هدف مشترک و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم تلاش و خدمت‌گذاری می‌کنیم اما متاسفانه در برخی موارد نگاه‌ها و تفکرات سیاسی بر تفکرات ملی ترجیح داده می‌شود و این آسیب زا است؛ باید تصمیم واحدی چه غلط و چه درست بگیریم و همه بر عملیاتی‌کردن آن پافشاری کنیم و به این نحو نباشد که در مجلس موضوعی رای بیاورد و عده‌ای بر علیه آن تلاش کنند که در نهایت موجب سوء استفاده دشمنان و عدم دست یابی به نتیجه آیده آل خواهد شد.



این نماینده مردم در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه باید با ایجاد وحدت از ایجاد تفرقه‌اندازی توسط دشمنانان جلوگیری کنیم، ادامه داد: درست نیست با طرح‌ها و لوایحی که در مجلس تصویب و از فیلتر شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام عبور کرده مخالف شود زیرا به ضرر کشورمان تمام می‌شود در واقع نمایندگان مجلس باید تفکرات همدیگر را نقد و در نهایت چیزی که به نفع مملکت و مردم است را تایید کنند و به طور قطع با تعامل و همراهی تمامی مشکلات کشور حل خواهد شد و اجازه تفرقه اندازی به دشمنان را نمی‌دهیم.



عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نباید از جیب خالی مردم برای دولت درآمدزایی کرد، گفت: زیرا فشار بیش از حد اقتصادی به مردم وارد می شود و مشکلات زیادی را به همراه خواهد داشت؛ اگر بتوان مشکلات کشور را بدون فشار اقتصادی به جیب مردم حل کرد موفق خواهیم بود باید تصمیماتی بگیریم که درآمد کشور را افزایش دهیم و به جیب مردم نگاه نکنیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 296888
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار