خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/03/01 - 14:10
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
بت کلیا:

مدیران شهری در فضایی دوستانه اختلافاتشان را رفع کنند

عضو فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس، با انتقاد از گسترش دامنه اختلاف بین شورای شهر و شهرداری تاکیدکرد که مدیران شهری باید در فضایی خالی از تنش اختلافاتشان را رفع کنند.

یوناتن بت کلیا درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری  خانه ملت، در مورد اعتراض یک عضو شورای شهر که به دلیل تذکر به سازمان ورزش شهرداری از سوی افرادی از این بخش تهدید شده است، گفت: نهادهایی که زیرمجموعه هم هستند و با یکدیگر همکاری می‌کنند باید از ایجاد هر گونه تنش و جدل دوری کنند تا مردم احساس آرامش و امنیت بیشتری داشته باشند.



شهرداری نباید اماکن ورزشی را برای انجام اقدامات غیرورزشی اجاره دهد



نماینده آشوریان درمجلس شورای اسلامی، با انتقاد از نحوه عملکرد سازمان ورزش شهرداری تصریح کرد: شهرداری به هیچ عنوان نباید اماکن ورزشی را برای انجام اقدامات غیرورزشی اجاره دهد، چرا که مشاهده شده این فضاها را برای ساخت فیلم یا اجرای تئاتر و ....اجاره داده‌اند که اقدامی اشتباه بوده که به اهمیت ورزش در کشور آسیب می‌رساند.



این نماینده مردم در مجلس دهم، تاکید کرد: این فضاها باید در اختیار ورزشکاران قرار گیرد تا مکانی برای پرورش ورزشکاران نامدار یا تضمین‌کننده سلامت عمومی در پی ارائه خدمات ورزشی به مردم باشد.



عضو هیات رئیسه فراکسیون محیط زیست مجلس، یادآور شد: هم‌اکنون شورای شهر و شهرداری باید در جهت رفع اختلافات ایجاد شده گامی جدی بردارند و اجازه ندهند که دامنه آن گسترش یابد، آن هم در شرایطی که کشور نیاز به آرامش دارد./



پایان پیام

  • کد خبر : 281034
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار