خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/05 - 10:44
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
احمدی سنگری:

لغو قانون تبدیل وضعیت ایثارگران برازنده‌ رشادت‌ها و جانفشانی آنها نیست

نماینده مردم رشت و خمام درمجلس گفت:  ایثارگران، جانبازان، خانواده شهدا، آزادگان و رزمندگان حق بزرگی بر گردن ما دارند  و برازنده‌  آنها نیست که با  بی‌توجهی و اجرایی نشدن برخی از قوانین ایثارگری مورد بی مهری قرار گیرند.تبدیل

محمدرضا احمدی سنگری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  با تأکید بر ضرورت تداوم اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران، گفت: مجلس یازدهم  اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران را شروع کرد و باید در سال جاری هم تداوم پیدا می‌کرد و لغو آن به هر دلیلی  قابل قبول نیست.



نماینده مردم رشت و خمام در مجلس افزود: نامه با امضاء بیش از یکصد نماینده مجلس خطاب به دکتر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی تهیه شده و در آن موضوع اهمیت قانون تبدیل وضعیت ایثارگران تأکید شده است. 



عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اینکه  ایثارگران، جانبازان، خانواده شهدا، آزادگان و رزمندگان حق بزرگی بر گردن ما دارند  و برازنده‌  آنها نیست که با  بی‌توجهی و اجرایی نشدن برخی از قوانین ایثارگری مورد بی مهری قرار گیرند، گفت: لغو این قانون اشتباه است و هنوز بسیاری از فرزندان ایثارگران منتظر و نگران تبدیل وضعیت خودشان هستند.



 عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس اظهار کرد: تلاش می کنیم مجلس یازدهم این موضوع را به عنوان اولویت مورد تجدید نظر قرار دهد و نهایتاً موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران احیا و به نتیجه برسد./



پایان پیام

  • کد خبر : 367392
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار