خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/01/09 - 15:29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی

لطفی با صدور پیامی روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با صدور پیامی ضمن سلام و درود به امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) روز پاسدار و جانباز را تبریک گفت.

به  گزارش خبرگزاری خانه‌ملت، حسن لطفی نماینده مردم رزن و درجزین و عضو کمیسیون اجتماعی  مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار را تبریک گفت.



متن پیام به شرح زیر است؛



«سلام بر شعبان المعظم و اعیادش. سلام بر حسین (ع) و پاسدار شش ماهه‌اش. سلام بر زین‌العابدین (ع) و سجده‌های طولانی‌اش، سلام بر عباس (ع) و دستان بریده‌اش و سلام بر مهدی (عج) و سجاده و شمشیر و عدالت و منتظرانش.



سلام بر صاحب این ماه و پیروانش. سلام بر خالق بی همتای آسمانها و زمین، که همه جا را پر از نور اهل بیت نمود تا بندگانش مدام در روزنه دل خود کور سوی هدایت بیابد و در هدایت به مسیر صراط‌ المستقیم سردرگم نماند و در پیچ و خمهای دو دلی‌ها و گمراهی‌ها و وسوسه‌ها باز هم به سمت هدایت فرا خوانده شوند و درب توبه را باز ببینند. چه ارباب و صاحب بخشنده ای!



آخر کدام ارباب درب خانه خود را مداوم به روی کمترین کسان درگاهش باز نگه‌ می‌دارد؟ آنهم علیرغم تقصیرات و گناهان و کوتاهی‌های متداوم؟ ولی باز وقتی عبد ناچیز از همه جا درمانده می‌شود و به درب خانه معبود می‌رود و صدا میزند ای خالق من. صاحبش بلادرنگ پاسخ میدهد بیا ای بنده من...



خدایا به حرمت موالید عزیز این ماه عظیم ما را آنی به خود وا مگذار و در همه گرفتاری‌ها دستمان را بگیر که ما را غیر تو کسی نیست. آمین یا رب‌العالمین.



روز پاسدار و جانباز بر عموم پاسداران غیور و جانبازان سرافراز و ایثارگران انقلاب اسلامی و حافظان دین و میهن مبارک باد.»/



پایان پیام

  • کد خبر : 296365
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار