خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/10/18 - 15:56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
عباس زاده مشکینی مطرح کرد:

قول مساعد معاون اجرایی رئیس جمهور برای تامین اعتبار جهت تسریع در تکمیل پروژه های مشکین شهر

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس گفت: معاون اجرایی رئیس جمهور در سفر خود به مشکین شهر قول مساعد دادند که اعتبار لازم جهت تسریع در تکمیل پروژه های مشکین شهر تامین شود.

محمود عباس زاده مشکینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: اخیرا معاون اجرایی رئیس جمهور به مشکین شهر سفری داشتند و از پروژه های در حال ساخت حوزه انتخابیه بازدیدی داشتند و قرار بر این شده است برای تکمیل این پروژه ها اعتبار لازم را اختصاص دهند در اسرع وقت به اتمام برسند.



وی افزود: همچنین برای حل معظل احداث ساختمان نیمه تمام دانشگاه آزاد مشکین شهر که 14 ساله به طول انجامیده است نیز با ریاست این دانشگاه نشستی داشتم و مواردی در این باره مطرح شد که مقرر گردید اقدامات لازم را در این رابطه در اسرع وقت انجام دهند.



نماینده مردم مشکین شهر عنوان کرد: اخیرا نیز دیداری با وزیر ارتباطات داشتم که در این نشست پیرامون رفع مشکل آنتن دهی در برخی روستاهای حوزه انتخابیه و فیبر نوری مشکین شهر صحبت شده است که وزیر ارتباطات نیز قول مساعد دادند موارد مطروحه را در اسرع وقت انجام دهند.



این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: همچنین با تلاش های انجام شده برای شروع عملیات اجرایی علاج بخشی سد اینچه نو دستورات لازم از سوی وزیر نیرو صادر شد و اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان برای تجهیز کارگاه و خرید اقلام ضروری اختصاص دادند./



پایان پیام

  • کد خبر : 374280
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار