خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/06/08 - 10:52
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
عضو هیأت رئیسه مجلس:

قوای سه گانه در مسیر گره گشایی از تنگناهای زیرساختی کشور هستند

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به موفقیت انقلاب اسلامی در عرصه حکمرانی خواستار تببین دستاوردهای درخشان انقلاب در عرصه پیشرفت شد.

علی کریمی فیروزجایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به حضور در جمع مدیران اجرایی و فعالان فرهنگی جبهه انقلاب به مناسبت هفته دولت، گفت: انقلاب اسلامی عرصه حکمرانی را به جبهه بارورسازی اندیشه های تعالی بخش کشور و تقویت امید و انسجام ملی تبدیل کرده است. 



نماینده مردم بابل در مجلس یازدهم اظهار کرد: موفقیت های چشمگیر انقلاب در مقاوم سازی بنیان های فرهنگی و اقتصادی برابر تکانه های تحریمی و هجمه های دشمنان نیارمند تبببن و ترویج است.



دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور خاطر نشان کرد: مؤلفه های اساسی پیشرفت در عرصه های پیشران کشور با الگوهای بومی و اسلامی نیازمند تقویت و اعتلای همه جانبه است.



سخنگوی فراکسیون دانشگاهیان مجلس یازدهم گفت: هم راستایی ستودنی ارکان نظام در عرصه حکمرانی تحولات مثبتی را برای کشور رقم زده است. با اشراف کامل قوه عاقله نظام بر چالش های ناپایدار و تدوین نقشه راه هوشمندانه، انقلاب اسلامی در دهه پنجم عمرش به بلوغ و پایداری رسید.



کریمی فیروزجایی با تأکید بر لزوم توجه به تقویت امید و همبستگی ملی در مسیر پیشرفت اظهار کرد: تداوم بالندگی و پیشرفت کشور در گرو تمرکز بر وحدت اثربخش ملی و تحکیم زیرساخت های فرهنگی و اقتصادی است.



عضو هیأت رئیسه مجلس یازدهم گفت: مجلس شورای اسلامی در هم افزایی با ارکان نظام رویکرد تحول آفرینی در عرصه حکمرانی را در دستور کار دارد. دولت با تعامل هوشمندانه با سایر قوا در مسیر گره گشایی از تنگناهای زیرساختی کشور است./



پایان پیام

  • کد خبر : 367543
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار