خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/28 - 19:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
آقاجری:

قطار بندرماهشهر_بندر امام خمینی (ره) به تهران راه اندازی می‌شود

نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندرامام خمینی (ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی از به ثمر رسیدن پیگری‌های صورت گرفته از وزارت راه و شهرسازی خبر داد و گفت: قطار بندر ماهشهر_ بندر امام خمینی(ره)_ تهران راه اندازی می‌شود.

حبیب آقاجری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به دیدار خود با وزیر راه و شهرسازی، عنوان کرد: در این نشست راه اندازی قطار بندرماهشهر_بندرامام خمینی(ره) به تهران را پیگیری شد که وزیر، دستور راه اندازی این قطار را صادر کرد و مقرر شد از اول آبان‌ ماه این قطار راه‌اندازی شود.



نماینده مردم بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان، بندرامام خمینی (ره) و بخش جولکی در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: پیش‌تر، یکی از مطالبات مردم راه اندازی قطار بندر ماهشهر به مشهد بود که با پیگیری های صورت گرفته، هم‌اکنون این مسیر هم فعال است.



عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: در ادامه این نشست، تکمیل هرچه سریع تر محور امیدیه به اهواز(سرانجام) را خواستار شدم که وزیر راه دستور پیگیری این موضوع صادر کرد.



وی یادآور شد: مسکن مهر شهر بندر امام خمینی(ره) چندین سال است که بدون محوطه سازی، جدول کشی و آسفالت رها شده است که این موضوع مشکلات زیادی را در بحث تردد، خصوصا در فصل زمستان ایجاد کرده است لذا در این نشست تخصیص اعتبار جهت عملیات عمرانی را خواستار شدیم که وزیر راه دستور بررسی و اقدام را صادر کرد.



آقاجری اضافه کرد: همچنین در این دیدار، تعریض و بهسازی جاده بدر و مشکلات زیرساختی مسکن مهر جنوبی هندیجان پیگیری شد که وزیر راه و شهرسازی دستور بررسی را صادر کرد./



پایان پیام

  • کد خبر : 370214
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار