خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/12 - 10:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
همتی با اشاره به رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۲ ارتش؛

قدرت پهپادی ایران سلطه کشورهای بیگانه در منطقه را نابود کرده است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: قدرت پهپادی ایران توانسته سلطه کشورهای بیگانه و قدرت های فرامنطقه ای را از بین ببرد.

حسن همتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با یادآوری برگزاری رزمایش مشترک پهپادی ۱۴۰۲ ارتش، گفت: این رزمایش در پهنه و گستره جغرافیایی برگزار می شود که بیانگر اقتدار دفاعی و نظامی ایران است.



نماینده مردم  شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی طرفدار صلح و آرامش و ایجاد امنیت در منطقه است، اظهار کرد: بدون شک ثبات پایدار در منطقه موجب پیشرفت و توسعه کشورها می شود لذا این پیام از طریق توانمندی پهپادی به کشورهای همسایه منتقل شده است.



وی با تاکید بر اینکه امروز دیپلماسی میدان در کنار دیپلماسی سیاسی کشورمان قرار گرفته است، ادامه داد: بر این اساس مشاهده می شود که طرف های غربی خواستار مذاکره با تهران هستند و توانمندی های مختلف کشورمان هراس دارند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه سیاست دفاعی ایران منافع ملی کشور را تامین می کند و این موضوع منحصر به جغرافیا نیست، افزود: به عبارتی دشمنان کشورمان باید بدانند دکترین دفاعی ایران منافع ملی را در مرزهای جغرافیایی یا فراسوی مرزها پیگیری خواهد کرد.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قدرت پهپادی ایران توانسته سلطه کشورهای بیگانه و قدرت های فرامنطقه ای را از بین ببرد، تصریح کرد: مشاهده می شود که در این رزمایش پهپاد ایرانی به مدت چند ساعت ناو نظامیان تروریست آمریکایی در منطقه را تحت نظر داشته و آنها صرفا مجبور به پذیرش شرایط بودند زیرا می دانستند کوچکترین اشتباه مساوی با نابودی است./



پایان پیام

  • کد خبر : 369242
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار