خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/19 - 11:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
یزدی خواه:

قانون جامع حمایت از معلولان مطالبات توانخواهان و مددجویان بهزیستی را پاسخ می‌دهد

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر ضرورت رفع جامعه توانخواهان و مددجویان بهزیستی، گفت: قانون جامع حمایت از معلولان به این مطالبات پاسخ داده که انتظار داریم هرچه سریع‎تر در دستور صحن علنی مجلس قرار گیرد.

سیدعلی یزدی خواه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به نشست خود با مدیرکل بهزیستی استان تهران، عنوان کرد: در این دیدار ضمن بازدید روند خدمات رسانی از فعالیتهای گسترده بهزیستی تأکید شد که کارکنان بهزیستی جز خدمتگزاران واقعی و دلسوز جامعه هستند و امیدوارم با ایجاد زمینه فعالیت موثرتر این مجموعه شاهد خدمت رسانی بهتر به جامعه هدف و ارتقاء سطح سلامت و رفاه اجتماعی پایدار در جامعه باشیم.



عضو مجمع نمایندگان استان تهران با اشاره به ابلاغ قانون جامع حمایت از معلولان، ضمن اعلام آمادگی کامل خود برای مطالبه و پیگیری رفع مشکلات توانخواهان و مددجویان بهزیستی، گفت: همه دستگاه‌ها می بایست در زمینه خدمتگزاری به نیازمندان عملکرد مطلوبی داشته باشند و نهایت تلاش خود را به کار گیرند.



وی با یادآوری دیدار اخیر خود با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستور وی درخصوص تعیین تکلیف پرونده های پشت نوبتی دریافت حق پرستاری و تخصیص وسایل توانبخشی به بهزیستی شهرستان ری، خواستار تسریع در اجرای این موضوع شد.



نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در این دیدار که تعدادی از مسئولین مراکز بهزیستی و برخی نمایندگان خانواده های شهرستان ری نیز حضور داشتند، مشکلات این مراکز مورد بحث و بررسی و ارائه راهکار قرار گرفت./



پایان پیام

  • کد خبر : 372780
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار