خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/01/01 - 20:06
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اقتصادی
سبحانی فر:

غلبه بر بحران کرونا در گرو همدلی و عزم ملی است

نماینده مردم سبزوار طی پیامی فرا رسیدن نوروز را تبریک گفت و عنوان کرد: غلبه بر بیماری کرونا به همدلی و عزم ملی نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پیامی فرا رسیدن نوروز را به مردم ایران تبریک گفت.



بسم‌ الله‌ النور



یا مقلّب الْقلوب و الْأبْصار



یا مدبّر اللّیْل و النّهار



یا محوّل الْحوْل و الْأحْوال



حوّلْ حالنا إلی أحْسن الْحال



بهار طبیعت در حالی رخ می‌نماید و خرمی و طراوت به جای سردی و رخوت زمستانی می آید که در سال سپری شده، رخدادهای ناگوار طبیعی و غیرطبیعی، از دست دادن سرباز وطن، سپهبد شهید سلیمانی و عزیزانی دیگر، کام مردم عزیزمان را تلخ کرد‌.



سال جدید را نیز در حالی آغاز می‌کنیم که همه‌گیری بیماری نوپدید کووید-۱۹ و تبعات ابتلا و انتقال کروناویروس، محدودیت‌هایی را برای استفاده از تعطیلات و برگزاری مراسم دیرین و آئین‌های ویژه‌ی نوروز به وجود آورده است.



از خداوند توانای بزرگ می‌خواهم در این برهه که کشورمان نیازمند عزمی ملی است و به همدلی بیش از پیش برای غلبه بر بحران به‌وجود آمده نیاز دارد، رحمتش را بر ما فرود آورد تا به سرانگشت تدبیر و هم‌یاری همگان، گره از کارهای فروبسته گشوده شود و مهربانی بی پایانش نوروزمان را روزی نو و روزگاری امن قرار دهد‌.



دست به دعا برداریم و از تغییر دهنده دل‌ها و دیده‏‌ها، از تدبیر کننده‌ی شب و روز، از گرداننده‌ی سال و حالت‌ها، بخواهیم که حال ما را به نیکوترین حال بگرداند، همه رفتگان را در جوار رحمت خود بپذیرد و به تلاشگران خدمت در راه حفظ تندرستی جامعه‌مان که سین سلامت را بر سر سفره‌ها نشانده‌اند، از خزانه لایزال محبتش، بهروزی و پاداش نیکو و قوت ببخشد.



برآمد باد صبح و بوی نوروز



به کام دوستان و بخت پیروز



مبارک بادت این سال و همه سال



همایون بادت این روز و همه روز



علی ‌سبحانی‌فر



نماینده سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی./



پایان پیام

  • کد خبر : 296214
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار