خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/09/22 - 13:22
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : اقتصادی
سعیدی مطرح کرد:

علت گرانی مرغ؛ عدم تامین مناسب نهاده‌های دامی

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس، گفت: مشکلاتی که در زمینه تامین نهاده‌های دام و طیور وجود دارد باعث شده تا قیمت گوشت مرغ روند افزایشی پیدا کند و گرانی مرغ اخیرا در برخی از نقاط کشور شدت بیشتری پیدا کرده است.

معین الدین سعیدی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص دلایل افزایش قیمت گوشت مرغ در بازار، گفت: با آمدن آقای نیکبخت به وزارت جهاد کشاورزی شاهد ثبات در قیمت کالاهای اساسی کشاورزی شامل گوشت مرغ، تخم مرغ، لبنیات و گوشت قرمز بودیم اما مدتی است که متاسفانه مجددا شاهد بروز مشکلات هستیم.



نماینده مردم چابهار، نیک شهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشکلاتی که در زمینه تامین نهاده‌های دام و طیور وجود دارد باعث شده تا قیمت گوشت مرغ روند افزایشی پیدا کند، ادامه داد: گرانی مرغ اخیرا در برخی از نقاط کشور شدت بیشتری پیدا کرده است.



این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: همانگونه که تا پیش از شوک جدید به بازار گوشت مرغ و نهاده‌های دامی، وزارت جهاد کشاورزی توانسته بود قیمت ها را کنترل کند باید در ادامه نیز تلاش خود را انجام داده و شرایط را به حالت عادی بازگردانند./



پایان پیام

  • کد خبر : 373060
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار