خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/05/12 - 15:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فرهنگی
کمالی‌پور انتقاد کرد:

طولانی شدن روند معرفی وزیر آموزش و پرورش چالشی اساسی برای دولت

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس با تاکید بر اینکه طولانی‌شدن روند معرفی وزیر آموزش و پرورش آن هم در زمان نزدیک شدن به فصل مدارس چالشی اساسی برای دولت محسوب می‌شود، گفت: این وزارتخانه مهم نباید در فصل بازگشایی مدارس بدون وزیر باقی بماند.

یحیی کمالی پور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، از تعلل رئیس جمهور در معرفی وزیر آموزش و پرورش به مجلس انتقاد کرد و گفت: مدت زمان زیادی از استعفای وزیر و اداره کردن این وزارتخانه توسط سرپرست می‌گذرد و از سویی به فصل بازگشایی مدارس نزدیک می‌شویم اما متاسفانه دولت هنوز نسبت به معرفی وزیر به مجلس اقدام نکرده است.



نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس دهم، افزود: این وزارتخانه یکی از وزارتخانه‌های مهم، اساسی و کاربردی در حوزه امورات کشور به ویژه تعلیم و تربیت است و باید از انسجام کاملی به ویژه در فصل بازگشایی مدارس برخوردار باشد.



وی ادامه داد: به طور قطع طولانی شدن روند معرفی وزیر به مجلس آن هم زمان نزدیک شدن به فصل شروع مدارس  ایراد و چالشی اساسی برای دولت محسوب می شود.



پیگیری دغدغه، مطالبات و معوقات فرهنگیان باید مورد توجه قرار گیرد



نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: پیگیری دغدغه، مطالبات و معوقات فرهنگیان باید مورد توجه قرار گیرد و همچنین عدم ساماندهی امورات تشکیلاتی و سازماندهی نباید مغفول بماند.



کمالی پور تصریح کرد: از رئیس جمهور تعجب می‌کنیم که وزارت خانه به این مهمی را بدون وزیر رها کرده است؛ سرپرست حافظ وضعیت موجود است و نمی تواند اقدامات خاصی را انجام دهد زیرا انگیزه و ابتکار لازم را ندارد و از سویی دستوراتش در حوزه مدیران پایه و میانی کاربرد ندارد.



دولت هر چه سریع‌تر وزیر آموزش و پرورش را به مجلس معرفی کند



وی یادآور شد: بنابراین نیاز است دولت هر چه سریع‌تر وزیر آموزش و پرورش را به مجلس معرفی کند تا این وزارتخانه مهم در فصل بازگشایی مدارس بدون وزیر باقی نماند./



پایان پیام

  • کد خبر : 285971
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار