خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/26 - 14:50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
در نشست تخصصی امت همدل مطرح شد؛

طوفان الاقصی استانداردهای دوگانه غرب در مقابل حقوق فلسطینیان را آشکار کرد

رئیس اتحادیه جهانی زنان مسلمان گفت: طوفان الاقصی موجب شد دوستان و همراهان واقعی فلسطینیان مشخص شوند و در مقابل استانداردهای دوگانه دولتمردان غربی در مقابل حقوق فلسطینیان نیز آشکار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نشست تخصصی امت همدل با موضوع "الگوی مفهومی امت واحده اسلامی" ظهر امروز (دوشنبه 26 شهریورماه) با حضور اعضای اتاق وضعیت فلسطین، رئیس اتحادیه جهانی زنان مسلمان، اساتید و صاحب نظران در دفتر مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی برگزار شد.

افتخاری در این نشست با اشاره به اینکه امروزه زنان نقش مهمی در تبیین آرمان فلسطین و ارزش های اسلامی بر عهده دارند، گفت: با نگاهی به تاریخ می توان دریافت که زنان همواره در عرصه های مهم اثرگذار بوده اند.

وی در این زمینه، اظهار کرد: بدون شک امروزه دفاع از مظلومان فلسطینی امری مهم محسوب می شود و محکوم کردن جنایات صهیونیست ها به نوعی یک معروف است.

رئیس اتحادیه جهانی زنان مسلمان با بیان اینکه طوفان الاقصی جنگ میان حق و باطل است، افزود: بر این اساس همه انسان های آزاده و عدالت خواه باید در مقابل شمر زمانه ایستادگی کنند.

افتخاری با اشاره به اینکه بخش زیادی از شهدای غزه را زنان و کودکان بی گناه تشکیل می دهند، ادامه داد: این مهم در حالیست که زنان فلسطینی با درس آموزی از بانوان صدر اسلام، در مقابل صهیونیست ها و ظلم ایستادگی کردند و نشان دادند که مقاومت مغایرتی با زن بودن ندارد.

وی بیان کرد: طوفان الاقصی موجب شد دوستان و همراهان واقعی فلسطینیان مشخص شوند و در مقابل استانداردهای دوگانه دولتمردان غربی در مقابل حقوق فلسطینیان نیز آشکار شود.

رئیس اتحادیه جهانی زنان مسلمان با تاکید بر اینکه زنان نقش مهمی در ایستادگی مقابل ظالمان دارند، خاطرنشان کرد: زنان فلسطینی در حدود یکسال گذشته ثابت کردند در کنار مردان خود ایستاده اند و عرصه را خالی نکردند که امری قابل تامل است./

پایان پیام

  • کد خبر : 383465
کلمات کلیدی
محمدجواد یافتیان
خبرنگار

محمدجواد یافتیان

آخرین اخبار