خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1395/08/26 - 15:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
ملکشاهی:

ضرورت هوشیاری درباره توان بالقوه منافقین/ منافقین را برای روز مبادا نگه داشته‌اند

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس معتقد است منفاقین به خودی خود توان و پایگاهی ندارند و عده‌ای افراد پیر و ازکار افتاده هستند اما نیروی بالقوه‌ای دارند که باید مراقب آن بود.

الهیار ملکشاهی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درخصوص تلاش سرکرده گروهک منافقین برای جلوگیری از فروپاشی این گروهک گفت: تمام شاخصه های تروریست روی گروهک منافقین قابل صدق است اما برخی کشورهای غربی و منطقه ای تلاش می کنند این گروه های تروریستی را از لیست تروریست ها خارج کنند.



نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه سران منافقین هر زمان که بخواهد از گروهک منافقین به عنوان ابزار استفاده می کنند، عنوان کرد: امروز داعش و النصره جای آنها را گرفته اند و منافقین به خودی خود هیچ توان و پایگاهی ندارند.



وی افزود: منافقین عده معدودی افراد پیر و از کار افتاده هستند که از دیدگاه بسیاری از کشورها نقش ماری را دارند که باید نگهداری شوند تا در جای مناسب از آنها استفاده شود.



رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه منافقین به صورت بالفعل نمی توانند کاری انجام دهند اما به صورت بالقوه عملکرد دارند، خاطرنشان کرد: هرکدام از اعضای منافقین با انگیزه های خاصی از قبل دور هم جمع شده اند و مریم رجوی را به عنوان محور قرار داده اند که لازم است از دور مراقب فعالیت های آنها باشیم.



به گزارش خانه ملت،مریم رجوی سرکرده منافقین به‌ منظور جلوگیری از فروپاشی فرقه خود و جدایی اعضا، به آلبانی رفته و قرار است برای مدت یک ماه در این کشور بماند./



پایان پیام


  • کد خبر : 181031
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار