خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/08/21 - 11:11
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
ساعدی مطرح کرد:

ضرورت همکاری مسئولان مربوطه برای رفع مشکل فاضلاب دشت آزادگان وهویزه

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس، افزود: انتظار داریم با همکاری مسئولان مربوطه مشکل فاضلاب دشت آزادگان، هویزه، رفیع، بستان و سوسنگرد حل شود، همچنین روند هدایت آب‌‎های سطحی شهرهای هویزه و کوت تسریع شود.

قاسم ساعدی در گفت‎‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به مشکلات حوزه شهری حوزه انتخابیه خود، گفت: دشت آزادگان و هویزه قهرمان دو شهرستانی هستند که در نقطه صفر مرزی قرار دارند و از جمله سرزمین‌هایی هستند که خاک مقدسی دارند بنابراین باید توجه ویژه‌ای به رفع مشکلات آنها در حوزه شهری شود.



نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: انتظار داریم با همکاری مسئولان مربوطه مشکل فاضلاب دشت آزادگان وهویزه و شهرهای رفیع، بستان و سوسنگرد حل شود.



وی تصریح کرد: هدایت آب‌های سطحی شهرهای هویزه و کوت از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد که تحقق این مهم نیز نیازمند تامین مبالغ بسیار سنگینی است.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: البته به تازگی با اخذ ماده56 برای این پروژه با همکاری و هماهنگی وزیرنیرو و مدیرعامل بانک ملی ایران، مبلغ 350 میلیارد تومان تامین اعتبار شد و پیمانکاران نیز تعیین شدند.



عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: در حوزه بهسازی شهرها نیز نیاز به آسفالت معابر عمومی وجود دارد تا جهت تامین رفاه شهروندان از حالت فرسودگی خارج شوند و با احیای فضای سبز بتوانیم یک نشاطی را در این شهرهای مرزی ایجاد کنیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 371330
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار