خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/07/10 - 11:18
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : استان ها
حدادی مطرح کرد

ضرورت رفع مشکل تخریب دیوار مجموعه ورزشی شهدای روستای هیو ساوجبلاغ

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: با بازدید از روستای هیو شهرستان ساوجبلاغ به همراه رییس سازمان تامین اجتماعی بر ضرورت رفع مشکل تخریب دیوار مجموعه ورزشی شهدای این روستا تاکید شد.

علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت  با اشاره به نظارت و بازدید از روستاهای شهرستان ساوجبلاغ گفت: در  این راستا به همراه مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور از روستای هیو شهرستان ساوجبلاغ  بازدید و نظارت صورت گرفت که در این بازدید اعضای شورای اسلامی ،جمعی از معتمدین این  روستای نیز حضور داشتند.



این نماینده مجلس در دوره یازدهم ادامه داد: در این بازدید مسائل و دغدغه‌های مردم عزیز این روستا مورد بررسی قرار گرفته و  به منظور رفع مشکل پیش آمده تخریب دیوار مجموعه ورزشی شهدای روستای هیو اقدامات لازم صورت گرفت.



وی افزود:در گذشته نیز بازدیدی از این روستا صورت گرفت و  ضمن پیگیری مشکلات از وزیر کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل تامین اجتماعی و مدیریت هلدینگ شستا، رفع نگرانی اهالی و جوانان ورزشکار درخواست شد و پیرو این موضوع ، از مدیر عامل تامین اجتماعی کشور جهت بازدید میدانی از روستای هیو و مرتفع نمودن مشکلات پیش آمده با مدد خداوند منان صورت پذیرفت./



پایان پیام

  • کد خبر : 369185
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار