خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1401/09/02 - 15:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : اجتماعی
محمدبیگی تاکید کرد؛

ضرورت توجه مسئولان ذیربط به اختصاص 10 درصد از خوابگاه‌ها به دانشجویان متاهل

نماینده مردم قزوین در مجلس با تاکید بر ضرورت حمایت جدی از پزشکان متخصص این استان گفت: در قانون حمایت از خانواده ۱۰ درصد خوابگاه‌های دانشجویی باید به دانشجویان متأهل اختصاص پیدا کند و تقاضای جدی بنده توجه ویژه مسئولان استان به اجرای هر چه سریع تر این ماده قانونی در حمایت از دانشجویان متاهل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت؛ فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان  گفت: حل مشکلات ۳۰ ساله منطقه عظیمیه از مطالبات جدی ماست و  شاهد تلاش مسئولان ذی ربط در این خصوص هستیم؛ موضوعاتی که در تغییر کاربری‌ها از جمله این شهرک نباید فراموش شود، توجه به پیوست‌‌های مختلف در این راستا می‌تواند در آینده از اهمیت بالایی برخوردار باشد. امیدواریم به زودی مردم خبر خوش حل مشکل عظیمیه را بشنوند.



وی افزود: متاسفانه میزان نگه‌‌داشت پزشکان متخصص در استان قزوین نسبت به استان‌های دیگر کمتر است و با توجه به اینکه گرفتن یک پزشک متخصص یک سال در نوبت می‌مانیم ضرورت دارد به صورت جدی در حمایت از پزشکان متخصص اقدامات حمایتی به ویژه در حوزه تامین مسکن رقم بخورد تا شاهد خروج متخصصان از استان نباشیم.



نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس یازدهم ادامه داد: در قانون حمایت از خانواده ۱۰ درصد خوابگاه‌های دانشجویی باید به دانشجویان متأهل اختصاص پیدا کند و تقاضای جدی بنده توجه ویژه مسئولان استان اجرای هر چه سریع تر این ماده قانونی در حمایت از دانشجویان متاهل است؛ به دنبال این مطالبه استاندار قزوین اعلام کرد ۴ قطعه زمین برای تأمین خوابگاه متاهلی توسط اداره راه و شهر سازی به دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین تحویل شده است./



پایان پیام

  • کد خبر : 352487
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار